Forum kategorier

Radiomarken i Bagsværd

Radiomarken i Bagsværd

Medlemmer: 5
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
skovbrynets p-plads søndag d. 4 marts Hej, Ville hører om nogle havde planer om at tage i skoven her på søndag med deres bullere?
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. feb 2012
Visninger:
459
bullerleg hej har oprettet et indlæg i fransk uden filter angående buller leg.. her er linket.. http://www.hundegalleri.dk/...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2011
Visninger:
565
hvad dage og tid nu bor jeg lige ved siden af radiomarken med min lille franske. skulle høre om der er nogle dage eller bestemte tider i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2010
Visninger:
541
Oprettet:
30. maj 2008
Visninger:
694
Søndag Er der nogle der går på Radiomarken i morgen (søndag)? Der er træf i Skovbrynet mandag, men der er det ikk sikkert vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2008
Visninger:
328
Søger Fransk bulldog hvalp Er der nogen der kender nogen der skal have hvalpe i løbet af sommeren, er vi meget interesseret i at høre fra jer, da ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2008
Visninger:
666
DKK udstilling 28. -29. juni. Uhhh, så har jeg lige tilmeldt Lulu-pigen til hendes første udstilling:) DKK Udstillingen i Brønby 28. 0g 29. juni:) De...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2008
Visninger:
429
Ludvig har været til dyrelæge Ludvig har brækket sig det seneste stykke tid, og så mente vi det var på tide at tage på dyrehospitalet i Valby. De va...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2008
Visninger:
727
Savner indlæg Hej med jer. Jeg håber der er nogle der snart vil skrive et indlæg til vores gruppe. Er der nogle der har en god gril...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2008
Visninger:
471
5 Hvalpe Ludvig er lige blevet den stolte far, til 5 lækre bullere. De blev født med kejsersnit, Sonja som moderen hedder blev ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2008
Visninger:
662
HUSK HUSK HUSK HUSK der er rollespil i radiomarken den første week-end i hver måned. så der bliver ikke planlagt træf i disse wee...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2008
Visninger:
1.081
Hej SUMO Hej og velkommen i vores lille lukkede kreds. Vi håber selvfølgelig der kommer flere medlemmer Hilsen Ludvig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2008
Visninger:
331
Velkommen Velkommen til Hundeluftere i Radiomarken. I dette forum kan du skrive om alt fra træf til madopskrifter og sjove oplev...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2008
Visninger:
489

Annonce