Forum kategorier

DKK Franske

DKK Franske

Medlemmer: 131
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Det der med udstilling Valdo stiller op for første gang i århus, på bulldogge klubbens udstilling i juli. Men jeg har ikke tid i weekends ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2008
Visninger:
1.043
Hvalpe Hej alle sammen. Er der nogle herinde som enten har hvalpe, eller som venter hvalpe?
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. apr 2008
Visninger:
380
Bøsøre Jeg har modtaget papirene fra Bøsøre idag - MEN.... Det har da også givet mig et lille spørgsmål. I hele 2007 var v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2008
Visninger:
498
Nummerholder - Udstilling Er der nogle der ved om der er et sted på nettet hvor man kan købe en nummerholder til udstilling? Så på Bøsøre at de ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. maj 2008
Visninger:
909
Hmmm ????? Hejsa jeg kan ikke finde rundt i det her håber i kan hjælpe mig :0) 1) hvornår gammel skal en fransk være før de må ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2008
Visninger:
524
Sele Er der nogen som kan anbefale en rigtig god sele til en Fransk bulldog. Har pt ezydog og powerselen, men ville gerne pr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2008
Visninger:
388
??? Hejsa er der nogen der kan fortælle hvor lang tid sådan ca. der er i mellem franskes løbetid ?? Håber der nogen der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2008
Visninger:
272
LEGEKAMMERET Hej alle sammen. Jeg vil bare høre om der ikke var nogen omkring Randers der havde lyst til at lege med min Lordo. Han...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2008
Visninger:
427
Foder og problemer med at Lordo fælder Hejsa.. Vil høre hvad i mener er det bedste tør kost foder? For står og skal købe nyt til Lordo. jeg vil gerne have h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2008
Visninger:
528
Hvilken opdrætter?? Nu er tiden snart inde til to bullere mere... En af hver altså både en engelsk og en fransk. De skal begge være tæver. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2008
Visninger:
430
Udstilling i Brøndby.... Heysa alle.... Hvordan gik det i Brøndby idag og var der mange med??? Eller er det først i morgen, kunne se på bull...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2008
Visninger:
1.184
Hvalpe!! 11 franske bulldog hvalpe!!!! Hvad siger i så??? :-)) En super skøn opdrætter i Østrig har netop fået 11 hvalpe på sin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jun 2008
Visninger:
582
Til hvalpe hvor kan man finde hvalpe kasse??
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2008
Visninger:
287
Kryds fingre for os... Vi er ca. en håndfuld franske fra Danmark der fredag fra kl. 9.00 skal i ringen på Verdensudstillingen i Stockholm.... ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2008
Visninger:
706
"Fejlfarvet" Vi snakkede om hvilke farver der er godkendte til FB. Kender godt de forskellige betegnelser, men fx. Asti er hun fejlf...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2008
Visninger:
1.094
Øv.. Opdagede i dag at gizmo har en stor, hård byl i munden.. Den er vel på størrelse med en 2 kr i diameter og gror ligesom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2008
Visninger:
490
Nye billeder af Astrid & Uni Så fik min datter Winnie, som også er oprettet herinde, taget nogle billeder af hundene. Så I får lige linkene til albu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2008
Visninger:
393
Dk's sødeste hund i Næstved.. Er der nogen af jer der tar afsted imorgen?? Kunne bare være hyggeligt hvis vi ku mødes et sted eller gøre noget så vi ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2008
Visninger:
365
Hey :0) mad?? Hvad for noget mad giver i til jeres Buller??
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2008
Visninger:
453
Her er hun så vores Martha pige :-) Dauløkkes Une Afair D´Amour. Skønt med både Truffe og Martha i huset :-) http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2008
Visninger:
1.100

Annonce