Forum kategorier

<De seriøse kaninejere> ;)

<De seriøse kaninejere> ;)

Medlemmer: 100
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Kommer til at savne ham ;/ Bare rolig, Speedy skal ikke sælges, men passes mens jeg er på ferie .. Har jo haft ham i 2 år nu og vil da gerne ind...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2008
Visninger:
855
hjælp marsvin spørgsmål jeg har en 13 ugers han, og kommer til at kigge ham ind i munden, og han har kun en fortand, taber de dem og får nogle ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2008
Visninger:
816
Drægtighed Min kanin er "sat" til at fole på mandag så er der gået 31 dage... Kan det passe at hun ikke har plukket sig endnu?
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jul 2008
Visninger:
252
Neeeeej måtte bare ikk ske!!! Min dejlige kanin Hips fødte idag.. en uge for tidligt! og ungerne var døde.. neeej hvor er det forfærdeligt.. nu ska e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2008
Visninger:
1.068
Kasterration - kønsmoden? Hvornår er det nu lige en hankanin begynder at blive kønsmoden? Og hvornår er det bedst at få den kastereret? Den kan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2008
Visninger:
429
En rigtig lille udbryder konge (; det er hvad min Speedy er (; Skulle op kl. 4.30 og ud med aviser. når jeg så kommer hjem opdager jeg at speedys bur ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2008
Visninger:
1.024
nye billeder :) Kaninunger er nu blevet taget fra deres mor så tog lige nogen billeder. http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?Alb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jun 2008
Visninger:
261
Kaninbur til salg -aldrig brugt! Jeg har et kaninbur til salg, det er aldrig blevet brugt overhoved, og var et fejl køb, da vi blev snydt.. Buret er to...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2008
Visninger:
22.984
bolig galleri istedet for gnaver hvad syns i om det nye galleri med bolig, jeg syns det stadige væk skulle være GNAVE galleri
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2008
Visninger:
519
Alder på kaninavl -førstegang Jeg sad og besluttede med min mor, at vi egentligt begge to godt kunne tænke os at få nogle små kaninunger. Jeg har fun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2008
Visninger:
1.128
Så er der billeder af min lille ny baby, Jumping Jack Flash :-) De sidste to billeder i albumet http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2008
Visninger:
173
hvilken race marsvin? hvilken har du?
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jun 2008
Visninger:
350
jeg skal ha to marsvin ja mit marsvin skal ha en kammerat, og det er fra samme alver: Malene Aggerholm, jeg får har købt en sort/hvid en lidt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jun 2008
Visninger:
552
Navn til min nye kanin. Jeg skal finde på et sjovt navn til min dejlige nye kaninunge. En lille han, som bliver MEGET større. H...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2008
Visninger:
739
udebilleder? syndes ikke der er så mange der tager billeder af deres kaniner når de løber rundt udenfor... er nysgerrig hvordan jer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2008
Visninger:
228
kanin paring tilbydes Jeg har en han kanin på 4-5 år, der tilbydes til paring ved esbjerg området. han er en flot sort/hvid, med to sorte ør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2008
Visninger:
463
Sommer konk :D Jeps, sådan en skal vi da have (; Så derfor alle;D Find jeres bedste sommerbillede af jeres lille kanin frem og sæt d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2008
Visninger:
447
Ferie pasning søges/tilbydes ;D Jeg skal have passet min kanin i ugerne 30-31. Han er en dejlig dreng på 2 år og han har aldrig vist voldig adærd ;D (H...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2008
Visninger:
1.143
Kaninunger til salg :) billeder kan ses i mine foto album under kaninunger. De er rigtig søde og håndvante. der er 5 tilbage, 4 hanner og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2008
Visninger:
812
min hámster måske død vi ved ikke om min lille brors hamster er død. min lillebror skulle til at gøre buret rent. min mor passer på hamster...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2008
Visninger:
678

Annonce