Forum kategorier

<De seriøse kaninejere> ;)

<De seriøse kaninejere> ;)

Medlemmer: 100
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
race???? hvad for en race er han/hvilken blandning? læs evt, teksten i fotoalbummet.. http://www.hundegalleri.dk/html/al...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2009
Visninger:
357
Kanin-"seng" Hej, Jeg har en indekanin, der får lov at løbe frit rundt i lejligheden, når jeg er hjemme. Vi har i flere omgange k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2009
Visninger:
571
Wrap kan kaniner tåle wrap
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2009
Visninger:
718
avl ja nu er det sådan det er ret lang tid siden jeg har opdrættet c kaniner og jeg er helt forvirret har læst mange sider ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2009
Visninger:
290
kaniner til salg ja så har vi en del kaniner som er til salg alle unger tag og kik på vores hjemmeside (link fjernet) mvh thomas ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2009
Visninger:
413
Kaniner søger nyt hjem !! Min kusines kaniner søger nyt hjem, HURTIGT, da de er blevet brændt af, så nu sidder kaninerne bare i et lille bur. (l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2009
Visninger:
504
Øv :( Af med ninerne Jeg står og skal snart til at flytte *Jubi*, desværre kan jeg ikke have mine kaniner med :( Desværre, men må også tæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2009
Visninger:
545
måske unger i næste månede :D Hej´alle sammen.. Vil lige dele nyheden med jer. Idag blev min ''lille'' sofie parret. så jeg venter unger den 24 ma...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2009
Visninger:
415
Farvel, Kong Lui. Hej alle. Jeg har lige fået en skrækkelig opringning fra min tante, der fortalte mig at deres dejlige hund Kong Lui,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2009
Visninger:
324
HJÆLP!! HUND ER BEVENT VÆK!!! (Det er ikke min hund, men læs det lige!! ) Mia er som bekendt i USA og hundene bliver passet ved en veninde i Billu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2009
Visninger:
407
Sommerbilleder Jeg fandt lige nogle billeder på min computer, som jeg gerne ville dele med jer herinde på HG :o) http://www.hundega...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2009
Visninger:
313
Min kanin er fjollet Det er godtnok en nysgerrig kanin vi har. I dag hoppede han op i vindueskarmen på badeværelset. Se de sidste 3 billeder...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2009
Visninger:
524
Kokus nr. 4 i konk. Hvem ejer den og hvor gammel er den??. Jeg kunne godt tænke mig at vide om min Jumping J.F. er en bror, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2009
Visninger:
460
havregryn? kan kaniner godt tåle havregryn??
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2009
Visninger:
661
så skal der stemmes ! :D Kom så alle sammen - så kan i alle stemme (reglerne står i albummet :D http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?Alb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2009
Visninger:
386
dværgkaniner (: Temperament: Dette er en blid og kælen kanin, der elsker, at lege og hoppe omkring. Den er meget hengiven og ”krammeven...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2009
Visninger:
1.940
Recessive gener? Er jeg helt gal på den hvis mit bud lyder: Det dominerende gen bestemmer hvordan kaninen ser ud. Hvis man skal have et...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2009
Visninger:
1.255
Årets første konkurrence ! :D Så er det tid til årets første konkurrence. Jeg håber man vil være med (: For at gøre det så simpelt som muligt, er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2009
Visninger:
1.273
Sådan lærer du din kanin at hoppe :o) Hej alle! Nu har jeg oprettet et fotoalbum, en lille guide til hvordan du lærer din kanin at hoppe. I er velkomne ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2009
Visninger:
851
Godbidder til kaninerne :D Her er en opskrift på hjemmelavede godbidder til kaninerne Du skal bruge: 3 Gulerødder 1 Æble 1 skive toast 2 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2009
Visninger:
3.805

Annonce