Forum kategorier

<De seriøse kaninejere> ;)

<De seriøse kaninejere> ;)

Medlemmer: 100
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
rip nusser mit marsvin på cirka 5 måneder fandt jeg død i dag i buret, kender ikke grunden til hans tidlige afgang )´= men prøve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2008
Visninger:
453
spørgsmål til udstilling jeg går og har 3 flotte han dyr jeg ville udstille. men tænkte på hvad er reglerne for at gøre dem klar? ved næst...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2008
Visninger:
247
Kom´og vær med (; (link fjernet) det er en gnaver side hvor du kan skrive en masse. der er ikke mange medlemmer ;D
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2008
Visninger:
733
glæder mig helt vildt, ja som over skriften siger, glæder jeg mig totalt meget. Jeg venter kanin unger her i morgen eller her natten til mand...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. sep 2008
Visninger:
477
søger hun kanin er der en der skal af med sin hun kanin i stor kbh??? ' jeg søger med lys og lygte
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2008
Visninger:
411
kønsmoden hejhej alle sammen Min hankanin er ca. 4,5 måneder og han er nu blevet kønsmoden og vil hele tiden parre sig med mig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2008
Visninger:
450
Kom så alle sammen - hvor er i fra ;D Jeg synes selvom der herinde er mange der bor i hver sin ende af landet at vi skal arrangere et kanintræf ! ;D Hvis i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2008
Visninger:
405
sygdom forslag til mit marsvin jeg kommer til at kigge på min sheltie han, og ser han er skalde rundt om det ene øje, hvad kan det være? (og ja har be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2008
Visninger:
538
loppe middel til marsvin og kanin kan man få det, hvad koster det og hvor får man det fra?
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2008
Visninger:
946
Myxomatose Har i været ramt af det og har i prøvet at vaccinerer jeres kaniner ?? Vi går ind snart ind i Myxomatose igen, sidste å...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2008
Visninger:
313
ja nye kaniner har nu 3 harer (belgiske harer) 2 sort hermeliner og 2 hollændere (plus 7 unger), så hvis der er nogen der efterspørger...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2008
Visninger:
400
håber det bliver til noget min kanin sofie, er over hos en han kanin nu,, og se om vi kan få hende parret. jeg skulle til kanin hop, her igår, og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2008
Visninger:
1.086
mine dejlige kaninunger..... de er bare så søde og tamme.... race: dv. vædder. http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=27500
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2008
Visninger:
343
Savner Speedy xD henter ham fra hans ferie på Mandag (; Men er du gal jeg savner ham! Piv piv. men hende der har ´ham er rigtig go me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2008
Visninger:
301
kaninhop i horsens hej allesamme, er der nogen der går til kanin hop i hosens.. jeg skal med her på torsdag, med en der hedder sebatian,.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2008
Visninger:
424
Udstilling/hop stævne... i Sdr. hygum den 23-24 august, er der nogen der skal med?? Det er første gang jeg skal med og har bare hørt det skull...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2008
Visninger:
439
Billeder? Hej. Er der nogen af jer som kunne tænke sig specielle billeder med jeres hunde? Jeg laver billeder gratis, men ville b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2008
Visninger:
381
tisser i maden Hejsa alle sammen Min kanin har en tendens til at ville tisse der hvor han spiser. Jeg har sådan et toilet til ham ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2008
Visninger:
1.061
køn? hej alle I gnaver-elskere ;) Hvornår/hvordan kan jeg se hvilket køn min ninus er? Har prøvet at vende den om og tr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2008
Visninger:
446
Rex han sælges Han er født den 07/10-07. super smuk rex og ingen tvivl om atr han ville egne sig godt til spring, han sælges pga gravi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2008
Visninger:
396

Annonce