Forum kategorier

De seriøse marsvine ejer

De seriøse marsvine ejer

Medlemmer: 42
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Negle klipning på (bange) marsvin? Hvordan griber jeg det her bedste an... Mit marsvin Krølle, trænger efterhånden til at få klippet sine negle, men han ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2011
Visninger:
1.654
Nyt hjem søges. Hej... Min lille "skovtrold" 8dette navn fordi hun er blevet fundet i en skov for en del år siden) Hun har nu midstet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2010
Visninger:
771
2 marsvin bortgives De er begge piger på 1 1/2 år. Den ene er sort/hvid med røde øjne og den anden er brun Alt udstyr medfølger De befin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jul 2010
Visninger:
1.290
gnavergalleri ! http://www.gnavergalleri.dk/
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2010
Visninger:
759
marsvin og birketræer? kan marsvin godt tåle og spise barken fra birketræer? (de er ikke sprøjtet) Fordi jeg har et lille stykke som vi har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2010
Visninger:
690
Marsvin mad Jeg har endel vitakraft foder stående som jeg ikke selv har brug for og ønsker derfor at sælge det for en billig penge....
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2010
Visninger:
647
så fik jeg dem hjem:) Nu flyttede mine to marsvine unger ind..Jer der tidligere har læst jeg skulle have to brødre, der må jeg desværre fortæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2010
Visninger:
445
drikker rimelig meget eller? er det nomalt at 2 marsvin drikker en flaske (600ml) på 2 dage? Jeg synes det er meget, og synes ikke altid de hard...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2010
Visninger:
797
vigtig hej jeg har en lille dreng (marsvin) som er ca 1½år jeg skal af med ham på grund af jeg ikke rigtig har tid og er komm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2010
Visninger:
559
Nyt hjem eller ny ven?? Vores ene marsin blev syg i forgårs og vi var til dyrlægen - hun klarede det desværre ikke ( hun var endda den unge ) :...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2010
Visninger:
793
hyggehus? mange steder læser jeg at huse osv til marsvin er en dårlig ting fordi de har det med at gemme sig derinde hele dagen.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2010
Visninger:
495
foder plus c vitamin? hjælp!! hello:) Jeg får snart mine to små teddyer hjem, så har lidt spørgsmål nu får jeg snart mine små bebser hjem og jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2010
Visninger:
506
lækker pjuskebasse sælges ;) http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=49629 sætter dette link ind på vegne af en veninde, da jeg lige ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jan 2010
Visninger:
475
får snart to bebser hjem:)- råd søges Ja nu skal jeg snart have to dejlige teddymarsvine unger hjemme, begge hanner og brødre.. Har i nogle gode råd til h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jan 2010
Visninger:
614
Kaniner ville lige høre om jeg skulle være så heldig at der skulle være nogen herinde der har kaniner til salg, står nemlig og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2009
Visninger:
748
foder og grænt i blandning..? jeg tænkte på vi har nemlig en HEL MASSE æbler som vi gerne vil have spist.. ville det så være en god idé at lave en bl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. dec 2009
Visninger:
439
marsvine julekalender. Hej. er der nogle herinde som giver deres marsvin jule kalender.? Hvor mange laver dem selv.? nogle der evt. vedhv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2009
Visninger:
565
Marsvin sælges Jeg har desværre taget den svære beslutning at sælge nogle af mine voksne marsvin. De er alle 1-2år gamle og hunner. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2009
Visninger:
514
En eller flere? Hej folkens Jeg er kommet i den sørgelige situation, at et af mine to marsvin er død:'( Det andet marsvin (Herbert) v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2009
Visninger:
606
HJÆLP, HJÆLP!! Mit marsvin klør sig HELE TIDEN! . Den klør sig næsten hver 5-10 min. Hun har IKKE lus, men hun har utrolig tør hud, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. okt 2009
Visninger:
486

Annonce