Forum kategorier

Vild med mopse :)

Vild med mopse :)

Medlemmer: 107
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
PDE - nogen med erfaring?? Se dette emne: http://www.hundegalleri.dk/forum/generel-diskussion/535977-pde___nogen_med_erfaring
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2013
Visninger:
1.303
sover under dynen Hej kommer lige med harmløs spørgsmål. Min mops på lidt over et år. Er begyndt at kravle ind under min dyne for at so...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2012
Visninger:
715
SØGER EN HAN MOPS :-))))) Hej vil gerne have hjælp til at få en parring på Perle, vil ikke skrive så meget, men vil gerne snakke over mobilen. P...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2011
Visninger:
1.489
skadet hørelse pga øredråber i torsdags var jeg til dyrlæge med min mops - han sku re vaccineres og ha et tjek. de finder så en smule svamp i ørene...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2011
Visninger:
1.441
2. års vaccine? Ja, nu sidder jeg igen og "får dårlige nerver"! Sidste år fik jeg afvide at jeg skulle lade Benson vacciner med vaccin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2011
Visninger:
606
mørkerad hvad kan jeg gøre hvis min hund er bange for mørke?
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2011
Visninger:
732
opkast min lille mops på 4 måneder. kaster hele tiden vand og mad op når han har spist. men først en time efter han har spist....
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2011
Visninger:
932
Madvaner i denne varme Hej alle :) Jeg vil lige høre om jeg er den enste der har en mops uden appetit for sit fuldfoder i denne varme? Har s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2011
Visninger:
761
Se tænder Er det bare min Yasmin som ikke bryder sig om at jeg vil se tænderne? Jeg tænker på om det er for generende for hendes ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2011
Visninger:
717
Første løbetid Skrevet: 25-02-2011 21:19:48 Slet hele emnet  Heej.. Nu har jeg brug for jeres viden igen.. :) Tror Freja ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2011
Visninger:
593
Hvilket halsbånd har i? Jeg søger et nyt halsbånd til Benson. Lige nu har har et læderhalsbånd - halvkvæl med kæde. - Det skal lige unders...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb 2011
Visninger:
1.352
Fedekur Alle steder læser man om mopsens gode apetit og at man som ejer skal passe på at den lille "pølse" ikke kommer ud af pr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2011
Visninger:
614
Går glad i bad... Det vil min mops, vil gerne bades, men... Hvor tit vasker man hunden? Pelsen bliver så lækker efter et bad, men kan ma...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2011
Visninger:
2.839
hvem skal vinde ? yes -Zoe er med i endnu en konkurrence, Nu som den eneste moppe :) Men stem som i lyster selvfølgelig :) http://hun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2011
Visninger:
1.286
Mops - temperament Er der forskel på en mops pige og en mops dreng i temperament? Hvordan er jeres hunde?
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2011
Visninger:
1.945
Hvor mange mops har i? Hej allesammen.. Er nysgerrig.. Hvor mange mops'er har i? Og hvilke køn? Vi overvejer en mops engang i fremtiden....
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jan 2011
Visninger:
885
rødme hvad kan man gør og hvad kan det være? min mops er lidt rød ved hans nederste næsefold, den der ligger lige over næs...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jan 2011
Visninger:
956
mops og mascara han en skøn mopse dreng på knap 7 mdr... han er helt syg med min mascara og vil altid slikke mine øjne, lader ham ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2011
Visninger:
1.114
Analkirtler Vores Møffe har problemer med analkirtler. Han fik dem tømt to gange og der går cirka 14 dage imellem, men problemet er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2011
Visninger:
1.257
dobbelt tandsæt Jeg har en lille mopsepige, Effie, på 6 måneder, som er ved at skifte tænder. Fortænderne skiftede uden problemer, og n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2011
Visninger:
1.279

Annonce