Forum kategorier

IT Support

IT Support

Medlemmer: 21
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Tak for optagelsen her i gruppen... Da jeg virkelig er en tumpe på området håber jeg i vil bære over med mig og mine tåbelige spørgsmål. Fx kunne jeg go...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. apr 2008
Visninger:
360
hj.side problem med animationer....... Jeg har også lige et spørgsmål ang. animationer......har hj.side ved minisite...........og finder jeg en fin ani på net...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2008
Visninger:
451
Lag Jeg arbejder i Frontpage og har flere gange forsøgt mig med at sætte et lag ovenpå et billede for at skrive en tekst. D...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2008
Visninger:
212
SKRIIIIIIIIIIIIIIG.............FLEC006 ER DER BARE INTET AT GØRE????????? har slettet den i fejlsikret tilstand 3 GANGE..... goddag igen........lille du...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2008
Visninger:
436
Ny computer har jeg fået... Og nu skal der jo så installeres og gæres ved =) Jeg indræmmer blankt, at jeg ikke har forstand på det tekniske og j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. apr 2008
Visninger:
348
Fast IP ... eller noget.. *GG* På min ghamle bærbar var jeg på nettet hele tiden.. Jeg har Stofanet, ubegrænset forbrug.. Nu her med den nye st...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2008
Visninger:
304
Pauseskærm Ja det er så mig igen *GG* Om det er Vista, min puter eller bare en fejl 40 er jeg ikke så sikker på, men here bgoes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2008
Visninger:
488
Hjemmeside... for kort tid siden installerede jeg Spywarefilter og siden da modtager jeg ikke mine mails, og kan heller ikke modtage ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2008
Visninger:
516
Fra CD til computer (ja det er mig igen, advarede jer jo om hvor dum jeg er) Jeg hører mine gaaaame brændte CDer, og opdager der er numr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
405
Farver på skærm og java Jeg er gået fra en bærbar til en stationær, og jeg ved, at billederne nu ser anderledes ud - både pga størrelse - fra 1...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2008
Visninger:
964
Fejl... Jeg er hele dagen igennem blevet mødt med flg dialogboks når jeg loggede på: " Generic Host Process for win 32 services...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2008
Visninger:
459
HJÆLP!!!! Hej alle i kloge mennesker! Jeg har fået et nyt syprogram jeg skal installere på min nye P.C. der køre Vista, programm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2008
Visninger:
294
for lidt hukommelse... i mailbox - får jeg at vide når jeg forsøger at sende emails - hvad kan jeg gøre ved det? Har forsøgt at scanne comput...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2008
Visninger:
464
UHA JEG HAR BRUG FOR HJÆLP. NU!! Jeg sidder med datterens bærbar som er gået i blåt. Og vil hverken starte i fejlsikret tilstand, fejlsikret tilstand m ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2008
Visninger:
655
Hastighed... Jeg er ikke særlig god til det med computere......jeg spørger derfor måske dumt, men hvor ser man hvor hurtig ens inter...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2008
Visninger:
541
Kan ikke få youtube til at virke Her de seneste par dage har jeg ikke kunnet gå ind på youtube. Får en mærkelig side uden billeder hvor der står noget m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2008
Visninger:
457
STANDBY funktion virker ikke... Da PCer har været inficeret med Trojansk, har jeg for få dage siden genindstalleret Windows XP. Indtil videre kører de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2008
Visninger:
441
Hvordan opdatere man? Lige nu sidder jeg fra skolens computere, men i morgen får jeg min pc hjem (Har været til rep.). Når jeg får den tilbag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2008
Visninger:
703
? ? Anti-virus-programmer ?? - Hvordan kan det være, at AVG endnu intet har fundet, når Spamfighter og Spywaredoctor finder en del (sidstnævnte ka d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2008
Visninger:
334
Win Media Player Nu får jeg sgu snart fnideder af det her møg ! Jeg har sådan en ekstern HD som jeg har flyttet næsten alle mine musikf...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2008
Visninger:
567

Annonce