Forum kategorier

Muskler eller ej jeg elsker min muskelhund

Muskler eller ej jeg elsker min muskelhund

Medlemmer: 51
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Ny gruppe Hej i stuen. Så er her igen en gruppe til folk der elsker deres muskelhunde. alle tråde er tilladt med undtagelser af...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2008
Visninger:
457
Gruppen er låst hej alle. jeg har nu låst gruppen så vi kan bagtale alle dem som ikke er medlemmer i vores lille loge. jeg udvælger nog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2008
Visninger:
874
Dysplasi eller vokseværk? Når jeg og Chico har været ude og knokle på og vi kommer hjem og slapper af kan Chico dårligt komme på benene igen. han...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2008
Visninger:
1.106
Hende fra DKK Hos Dansk Kennel Klub mener man også, at det er realistisk, at omkring 10.000 og 15.000 kamphunde ikke er registrerede....
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. apr 2008
Visninger:
764
accept af nye medlemmer jeg har ændret de flestes rettigheder så vi kan få inviteret nogle flere medlemmer, samtidig er gruppen låst op. men væ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2008
Visninger:
569
slikker poter konstant! hej alle :-) jeg har et problem med min kære Chico han slikker sine trædepuder på alle 4 poter mange gange i løbet af ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2008
Visninger:
1.746
hvilken race kan det være? min søster blev i torsdags bidt af en sort/hvid hund af en rimelig størrelse. hun husker den som ruhåret. muligvis bare...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2008
Visninger:
309
Erfaringer med bog Nogen der har læst "på talefod med hunden" af Turid Rugaas???
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2008
Visninger:
425
Jagter fordæk. GIbson har fået en psykose med for dæk. Alt fra gamle mænd i rullestole, 4 hjulet crossere, motorcykler, traktore, ja ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2008
Visninger:
303
Fødsel. Hjælp! Hej. Vi har en tæve på lidt over 3 år som er drægtig og skal ha hvalpe på lørdag hvis vi går efter de 63 dage.. Men h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jul 2008
Visninger:
551
Advarsel ADVARSEL: 'DANSK' LÆS & Videresend ! Videresend denne advarsel, blandt venner, familie og kontakter! I løbet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2008
Visninger:
311
Fik lige lukket munden på min forlovedes svoger idag. Vi sad til en begravelse, og, kan ikke li ham i forvejen, men han kigger s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2008
Visninger:
1.104
Gruppe For Karina's efterladte www.hundegalleri.dk/grupper/hjlptilkarinasefterladte
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2008
Visninger:
416
Ikke hund.. Hej Så holder jeg igen nogle dage hvor jeg ordner hår! På søndag, mandag & tirsdag... Så hvis du trænger til k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2009
Visninger:
994
Hår - ikke hund Hej alle Så har jeg igen et par dage i ugen, hvor jeg laver hår. Så hvis du /i trænger til en klip -eller farvning,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2010
Visninger:
410
Staffordshire bull terrier søges Hej alle sammen :) Jeg ville høre om der er nogen herinde der evt kender nogen som har sbt hvalpe til salg nu eller ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. aug 2011
Visninger:
701

Annonce