Forum kategorier

Os med damp børn

Os med damp børn

Medlemmer: 4
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
afslag på støtte timer tja har lige brug for lidt luft her. Det er da utroligt at man skal slås så hårdt for ens barn. Min søn har adhd og a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2010
Visninger:
499
hej Tak for at jeg måtte være med her hos jer. Da i er sådanne en lille gruppe vil jeg da lige præsentere mig selv. Min...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2009
Visninger:
481
Hej alle ;o) Ved dette er en gruppe med forældre til ADHD børn - men jeg har ingen børn, men vil da gerne bidrage ! Jeg er 21år og h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2008
Visninger:
497
DAMP - ADHD Betegnelsen DAMP står for Deficit in attention, Motor Control and Perception, hvad der betyder problemer med opmærk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2008
Visninger:
1.182
Børn med DAMP / ADHD mangler magnesium Et flertal af urolige DAMP-børn manglede magnesium. Samtlige blev forandrede til det bedre af et tilskud af magnesium...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2008
Visninger:
1.246
Farvestoffer giver børn DAMP Tusindvis af børn kunne undgå at ende som ADHD-patienter, hvis man forbød farvestoffer i slik og mad. Det viser en ny...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2008
Visninger:
2.802
DAMP/ADHD I DAMP/ADHD er ikke et kulturelt eller socialt problem, der kan løses med pædagogiske midler. Ligesom det h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2008
Visninger:
1.573
Per for fuld damp det er en god fortælling fra en mor med damp barn Per for fuld DAMP Per er 8 år, og han er en god dreng. Han ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2008
Visninger:
1.504
Hvad er ADHD/DAMP ? Hvad er ADHD? Af Niels Bilenberg, overlæge, ph.d., speciallæge i børnepsykiatri Hvad er ADHD/DAMP? For...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2008
Visninger:
1.661

Annonce