Forum kategorier

Mors/Thy

Mors/Thy

Medlemmer: 22
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Mini træf i faddersbøl hundeskov! Halløj. Hva siger i til det? Tænkte lidt søndag ved middagstid eller noget. Bare for lige at se hva det er for nogle hu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2011
Visninger:
737
fadersbøl hundeskov i dag halløj. mig og balder vil en tur i hundeskov i dag og ville såmænd bare høre om man kunne risikere at rende i nogle fra...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2011
Visninger:
614
Hvalpe træning Nogen som ved hvor og hvornår der starter nye hold?
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2010
Visninger:
528
Hundetræning i nyk og i thy!!! Hejsa jeg kender en som starter hundetræning op først i nok og senere i stagstrup ( thy) Hun er dygtigt og hun har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
1.618
Hundepension i Thy Er der nogen der kender en super god pension her i / omkring thy??? Den skal være super god, det er jo mine to guldklum...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2009
Visninger:
7.763
Ikke hund, men syns lige i skal se... http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2936 Det er vores dejlige datter 6mdr. gammel
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2009
Visninger:
440
Hundetur d16 maj Til alle der har lyst til en hyggelig dag med hundene. Vi tager en tur til bøgstedrende (staves) og går en tur ved str...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2009
Visninger:
493
SE DAGS DATO KL: 22.50 i aften... Det er vigtigt det handler om dyreplageri/hundeopdræt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2009
Visninger:
669
36 medlemmer Og nu er jeg igang med at opstarte muskelhundetræning og vi er da også klar på en dag i skoven... Men det skal helst væ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2009
Visninger:
440
Muskelhunde træning i thy?? Hejsa ring til mig på 28705478 hvis det har interesse... Vi vil forsøge at starte et hold op med min. 5 muskelhunde, me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2009
Visninger:
840
Ludvig og lillesøster!!! Se lige engang er de ikke dejlige....? http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=33684
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. dec 2008
Visninger:
436
hold da helt op Nu er vi snart 20 medlemmer... skal der så ikke snart til at ske noget herinde??? Jeg selv lige født en skøn lille p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2008
Visninger:
1.139
jubii Så kom dagen (igår) hvor vores dejlige schæfertæve fik et dejligt kuld hvalpe. Det er så skønt at se de små komme til v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2008
Visninger:
528
Er i klar?? Til at mødes et sted og lege??? Ludvig havde venner på besøg i dag og det var bare så hyggeligt, han er helt sikkert...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2008
Visninger:
1.103
Her på Lørdag/søndag? Hvad skal i der? Er der nogle der er klar på en tur i faddersbøl hundeskov???
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2008
Visninger:
431
forresten Sussi DKK (link fjernet) har i læst det her...? ELSKER BARE AT MAN HOS DCH hører på hende... Det er derfor der pludselig er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2008
Visninger:
528
Velkommen Hvem er vi?? Hejsa jeg vil da gerne starte med at præcentere mig selv og min fam... Vi består af mig (Lisbeth), min mand (Anders)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2008
Visninger:
764
Hejsa med jer Hvor dejligt i vil være med, men hvis i kender til andre fra Thy/mors så send dem endelig en invitation til gruppen... ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2008
Visninger:
515

Annonce