Forum kategorier

Dyreadfærd - for alle med interesse i adfærd

Dyreadfærd - for alle med interesse i adfærd

Medlemmer: 73
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
klikkerfolk -ikke hund Er der mon nogen herinde der bruger klikkeren til andre dyr end hunde? Reiki er klikket de sidste ca 3 år tror jeg, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2013
Visninger:
1.056
Frygt for børn. .. Jeg ejer en lille pap/DSG bla. og hun har siden en dårlig oplevelse knurret af børn.. Hun kan sagtens være i samme r...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. dec 2012
Visninger:
1.263
Når hunden "smiler" Mine svigerforældres lab/schæfer blanding, er begyndt at "smile" specielt når de skælder ud på ham, men han gør det ogs...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. dec 2012
Visninger:
1.421
Hundeloven 2 år. 1 Juli 2012 Sæt dette billede på din(e) profiler - og støt op om at få politikkerne til at tage loven op til revurdering: http:/...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2012
Visninger:
517
Træningsstatister Jeg søger nogle hunde+ejere som har lyst til at hjælpe med et træningsprojekt:) Jeg har en tæve som skal lære at slappe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2012
Visninger:
440
Hundetræning Få pladser tilbage:) Hundetræning hos Alpha HundeadfærdsCenter v/ Line og Tore Oftedal, prof. hundetrænere og -adfæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2012
Visninger:
555
Neutralisering Foredrag ved Rie Ravn om neutralisering af hund. Tilmelding og yderligere info her: https://www.facebook.com/events/275...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2012
Visninger:
1.096
Hmm... Hvorfor?? Jeg har en tævehund der efter hendes andet leveår er begyndt at "afmærke" ... Når vi er ude at gå, snuser hun til div....
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2012
Visninger:
1.176
Coppinger SEMINAR WITH DR. RAY COPPINGER! DON’T MISS OUT ON THIS EKSTRAORDINARY OPPORTUNITY TO MEET AND LEARN FROM ONE OF THE G...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2011
Visninger:
528
"dominansteorier" http://www.ur.se/play/162012 Per Jensen, professor i etolog, talar om dominansmodellen som bygger på en idé om att h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2011
Visninger:
507
Hund & Træning Jeg har ryddet op i gemmerne og frem dukkede en (næsten) komplet samling af de første 6 årgange af "Hund & Træning". ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2011
Visninger:
767
Lidt hjælp til opstart med voksen hund Mine forældre har fået en sød lille blandingshund ved navn Jack. Han kan sit på verbal kommando, give pote og han har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2011
Visninger:
1.025
underlig adfærd hos tævehvalp Hej jeg har en dejlig lille tæve på 6 mdr. hun er begyndt her inden for de to sidste måneder at lette ben op af ens f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2010
Visninger:
692
Voldsom leg Hej alle jeg har fået en omplaceringshund. En blanding af Border Collie/Dansk Svensk. Vi har haft ham i 3 mdr. nu. Han ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. dec 2010
Visninger:
1.371
mørkeræd hund er der nogen, der har erfaring med en mørkeræd hund og/eller evt. har en reference til lidt læsning derom?
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2010
Visninger:
3.433
FOKUS Jeg har oprettet en ny gruppe for de af os herinde, som er medlem af partiet FOKUS, eller som bare gerne vil vide noget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2010
Visninger:
615
Hunde der misforstår hinanden jeg var på stranden i formiddag. Gaia går løs og Reiki er i flexline. Reiki bliver lidt fjollet når han er på stranden...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2010
Visninger:
977
At træne 2 hunde på en gang Ja jeg kunne godt bruge lidt fif fra jer med flere hunde. begge mine hunde har lært at vente pænt mens den anden bli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2010
Visninger:
536
Brugshund kontra "alm." hund Bortset fra at man skal aktivere/træne mere med en brugshund for at den er tilfreds, hvad er så forskellen i mellem en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2010
Visninger:
1.716
Klikkertræning -bog Nogen der kender denne bog: http://www.canis.dk/nettbutikk/omtale.php?id=1100 Er den noget værd? Jeg har brugt kl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2010
Visninger:
941

Annonce