Forum kategorier

Det sker i sønderjylland!!!!

Det sker i sønderjylland!!!!

Medlemmer: 656
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
lommepenge Jah som overskriften siger - jeg trænger til "lommepenge! Nogen der har lidt arbejde de skal have udført ? evt. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2008
Visninger:
449
hvad hedder det på engelsk?? Hej allesamen Hvad hedder leverandør på engelsk? Og hvad hedder en gros på engelsk? håber på lidt forskellige...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2008
Visninger:
1.892
hvor langt ville i køre.... Vi kigger os om efter et sted med en masse jord til så jeg kan få noget hundetræning... mit spørgsmål er så: hvor la...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2008
Visninger:
544
Hår Vil gerne have en ny frisure. Har lige fået klippet pandehår, sådan noget almindelig, ret kedelig synes jeg. Hva synes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2008
Visninger:
301
Lydighed Hej. Vi har en rottweiler på snart 6 mdr. Hun er rigtig godt opdraget, MEN hun er vil døv. Hun gider ikke komme når vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2008
Visninger:
618
Kat skal have nyt hjem Min fars kat Ida søger et nyt hjem omgående da han flytter til et sted hvor man ikke må have husdyr. Nogen søde men...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2008
Visninger:
451
træf i aften i aabenraa. Vi mødes ved galgebakken kl 19. Tilmelding i denne tråd http://www.hundegalleri.dk/html/for_messagedetai...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2008
Visninger:
463
mangler hund hej er der nogen som kender nogen som skal af med deres hund. det må gerne være en blanding helst med labrador og mind...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2008
Visninger:
758
nyt fotoalbum... har lig oprettet alle mine gnaver i et foto album.. kig forbi hvis i lyster og læg gerne en besked... http://www....
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2008
Visninger:
254
Video Hejsa :-) Så er der kommet et par video klip ind af Kia og Seidon :-) Kig endelig forbi.
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2008
Visninger:
259
Rico er syg - Snøft! Puha, nu har Rico gået med MEGET dårlig mave og opkastninger siden natten til torsdag. Jeg har idag været ved dr.dyr me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2008
Visninger:
400
Nyt hår Så har jeg fået lagt billeder ind af mit nye hår. De ligger i mit fotoalbum. Kig endelig forbi :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2008
Visninger:
257
Hvalpe Hej ... Jeg har 4 hvalpe ud af et kuld på 5. De er 10 uger og meget kælen og kærlige men de er ikke helt renlige men d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2008
Visninger:
967
Ang træf Hej alle.. Jeg vil ikke være en lyseslukker på nogen måde, og i skal skam også gøre som i selv vil - MEN - da der e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2008
Visninger:
1.012
Chihuahua i sønderjylland Hvem er der af opdrættere i SØnderjylland. Hvad skal man passe på, og hvad skal man specielt lægge mærke til, hvis m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2008
Visninger:
493
nye billeder kig forbi og skriv hva is sys... de nye billeder hedder helt nye... http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?Alb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2008
Visninger:
281
arg arg lopper nogle som har et rigtig rigtig godt råd mod lopper nu har jeg vasket min hund givet hende pippete fra frontline combo o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2008
Visninger:
1.360
lidt at tænke over... jeg var så chokeret da jeg kørte fra træning i går at jeg faktisk græd (hvor og ved hvem er underordnet) Jeg træner ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2008
Visninger:
1.313
træning hej ville lige høre hvor lange gå tur en hvalp må få og om i nogensinde har hørt at man ALDRIG ALDRIG må kaste med bold...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2008
Visninger:
356
træf var der noget i dag
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2008
Visninger:
376

Annonce