Forum kategorier

Det sker i sønderjylland!!!!

Det sker i sønderjylland!!!!

Medlemmer: 656
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
"fiske" død :´( nemo også kaldt fiske døde i søndags.. Hun var en 3 årig pingeser rigtig dejlig hund.. (min fasters hund) den var p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2008
Visninger:
559
NEW YORK :D Efter at være kommet på plads i egen lejlighed, så er det i nat jeg smutter til New York på studietur :) Bella er h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2008
Visninger:
597
Halløj allesammen... Først vil jeg da sige tak for invitationen, vidste ikk der var en gruppe for oz fra det sønderjyske, så er da spændt på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
446
Jubii hundetræning Jubii.... Vi har fundet hundetræning til vores hunde. Langt om længe. Vi starter op d.19 november :-) Skulle bare lige ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2008
Visninger:
803
lidt anderledes forspørgsel. Hej alle.. dette emne har ikke noget med hund at gøre, men jeg håber at i måske kan hjælpe alligevel. Jeg har taget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2008
Visninger:
509
træf i dag hejsa er der ingen træf i dag eller er det bare mig der ik kan finde noget om det
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2008
Visninger:
535
Kig ind! :) Kig ind på vores nye hjemmeside som vi selv har lavet.. og se nye billeder af vores hunde.. håber at i har lyst og vil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2008
Visninger:
399
Konkurrence... Der kører en konkurrence i denne gruppe http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=1912 om bedste indendørs...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2008
Visninger:
433
program vet hej ville høre om nogle har prøvet det program vet mod lopper (piller).? om i er tilfredse og hvor man evt kan købe d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2008
Visninger:
1.475
Dyrlæge ved Rødekro/Vojens?? Nogen der kan anbefale en sød/god dyrlæge i nærheden af Rødekro/Vojens...?? Jeg har hidtil kørt til Skærbæk, men det e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2008
Visninger:
3.892
mødes onsdag i aabenraa hej allesammen Vi er et par stykker der mødes på ringriderpladsen (dyrskuepladsen) i morgen formiddag (onsdag) kl ti t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2008
Visninger:
498
Venner Nogen der ville ansøge som ven hos mig ? Har ikke så mange ;)
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2008
Visninger:
624
Jyske vestkysten.. Var der nogle der læste jyske vestkysten i søndags?? Min dejlige kæreste var i sammen med Steady hele 3 sider.. Syndes ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2008
Visninger:
620
VIGTIG ADVARSEL Taget fra forum Vi har modtaget en mail fra en af vores hvalpekøbere i udlandet angående produktet Swiffer fugtige r...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. okt 2008
Visninger:
677
hunde træning hey :) er der nogen der kender et godt trænings sted her i aabenraa og omegn? de skal gerne ha et hold til voksne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. okt 2008
Visninger:
784
overboen-what to do- råd søges Øv altså... I gr aftes havde jeg igen et sammenstød med overboen. Ja vi kan ikke sammen- det er ingen hemmelighed. H...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2008
Visninger:
1.533
super dejlig dag! :D uhh er så glad, oskar og jeg var nede på ringriderpladsen i dag, vi skulle mødes med sofie, tøsen og rolex... jeg var ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2008
Visninger:
919
stensbæk hundeskov er der nogen som har lyst til en træf i stensbæk hundeskov i sondag?
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2008
Visninger:
489
når hunden klør. Jeg har et lille problem med min overdejlige lille Luna. Hun klør og klør og klør. Især hendes ryg og ben. Jeg har vær...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2008
Visninger:
1.321
Hjælp Vores Rottweiler på 6 mdr ødelægger alt ting hun kan komme i nærheden af. Hun har ødelagt vores trappetrin, men nu har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2008
Visninger:
1.002

Annonce