Forum kategorier

Det sker i sønderjylland!!!!

Det sker i sønderjylland!!!!

Medlemmer: 656
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Puha, så er det imorgen... :-( Lyder nok værre end det er :-) Men imorgen afleverer jeg Rico og mine to drenge hos mine forældre i 12 dage. Puha det e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2008
Visninger:
539
Børnepasning, etc. :O) Hej alle, så er jeg tilbage efter en helt fantastisk tur til new york! Har gået op og tænkt lidt over at anskaffe mi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2008
Visninger:
402
hvor mange racer?? hej allesammen. Hvor mange racer findes der? Er der ikke et sted man kan finde et svar på det spørgsmål, lidt mere præ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2008
Visninger:
277
våd dag Tihi, Luna og mig har lige været en tur i hunde skoven ved Gråsten. Hun er bare så sur på mig, fordi det regner:-) Men...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2008
Visninger:
334
elsker du julen?? http://www.hundegalleri.dk/grupper/forosderelskerjul En ny gruppe, kig forbi og ansøg hvis i får lyst :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2008
Visninger:
404
Nye billeder Så er der kommet nye billeder ind af Kia og Seidon :-) Kig endelig forbi
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2008
Visninger:
293
Endelig Weekend.... Hvad skal I lave i weekenden?? I det her vejr er det jo ikke til særlig meget udendørs :0( Krams Henriette
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2008
Visninger:
451
Blærebetændelse?? De sidste 2 dage har min lille yorkshire terrie Aladdin tisset inden for. ikke med vilje, han har ikke kunnet nå at kom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2008
Visninger:
328
tegninger jeg søger en som kan lave en tegning fra en billede jeg mangle en til forside fra min hjemmeside..
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2008
Visninger:
245
kigger i ikk forbi?? har oprettet fotoalbum af de smukke kort jeg laver :) Kig gerne forbi hvis i har lyst, og fortæl mig i pb hvis du m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2008
Visninger:
410
gå tur. Godmorgen.. Er der nogen der kunne tænke sig at gå en tur med Luna og mig her til formiddag/middag.' Enten Madesk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2008
Visninger:
904
Nogen fra Kolding omegen???? Min kæreste og jeg vil gerne hører om der er nogen fra Kolding omegen som vil være vores legekammerater når vi får Tita...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2008
Visninger:
345
Godmorgen.. :) Godmorgen allesammen.. Jeg syntes godt nok der er ret dødt hvad angår træf og gåture, er det stadig pga det der ken...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
439
har fået ny hund. Og jeg har lige oprettet hende :-) hun er bare så kær.. så nu mangler hun bare at komme ind..
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
961
Jubii Pjevz møde med andre hunde.. Ja som i nok ved har jeg frygtet lidt det med at lade vores hunde møde andre, da de opfører sig underligt, knurre osv.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
559
alle medlemmer... Hej allesammen Til de nyankomne i gruppen vil jeg godt lige fortælle at jeg har gjort jer til hjælpeadmins for at vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
787
hvem har lyst. Jeg er så heldig at have fri idag, er der nogen der har lyst til at gå en tur sammen med Luna og mig i gråsten eller ma...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2008
Visninger:
935
Hvor uheldige kan vi være?? Jeg har en lille tæve på 1/2 år, og synes godt nok det er lidt vildt hvad hun har fejlet. Først var hun syg i en hel må...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2008
Visninger:
760
mindes video til buster Hej everyone... Har lavet en mindes video til min himmelhund Buster, ved godt nogle billeder kommer 2 gange, men har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2008
Visninger:
387
hunde dækkener ville lige af ren nysgerrighed høre hvor mange af jer der har et dækken til jeres hund og hvorfor...? har overvejet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2008
Visninger:
936

Annonce