Forum kategorier

Det sker i sønderjylland!!!!

Det sker i sønderjylland!!!!

Medlemmer: 656
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Nogen fra Bolderslev omegn? Ja eller aabenraa, tinglev... deromkring. Vi leder efter en legekammerat til Bella. Hun er Amerikansk Bulldog, lige...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2008
Visninger:
552
nogen sure jeg beklager hvis nogen er blevet stødte over at jeg oprettede denne gruppe... har fået pb om at der jo eksisterer and...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2008
Visninger:
579
cirkus Tja, skal nu ikke selv med, men det sker da i sønderjylland, så her er indlægget...smiler cirkus arena i aabenraa på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2008
Visninger:
503
Træf i Haderslev Hej. Er der nogle der er friske på en gåtur i Haderslev hundeskov på Nyhavevej her i weekenden.
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2008
Visninger:
483
nordals-festival her er linket. Der er stadig billetter at få :-) http://www.musikfestival.dk/
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2008
Visninger:
633
hundeskov info i jylland (link fjernet) Hej fandt lige en oversigt over hundeskove i jylland så vi kan se hvor de ligger og hvilke der er inheg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2008
Visninger:
1.510
Præsentation Ja...Har vi præsenteret os selv? Ellers synes jeg da at vi skal gøre det, bare for at vi nogenlunde ved hvem hinanden e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2008
Visninger:
607
Rå - grise haler Hej alle Jeg overvejer at give min hanhund, som har lidt svært ved at tag på i vægt, nogle rå grise haler.. Men jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2008
Visninger:
774
så er vi oppe på 301 dejligt at se at vi nu er oppe på 301 medlemmer :) Der er dog en masse folk herinde der ikke har angivet landsdel, t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2008
Visninger:
445
Tønder :D er der nogle af jer der bor omkring Tønde ??? eller er der nogle der har heste ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2008
Visninger:
604
Bullterrier heii alle sammen med det sønderjyske.... Nogle der har Bullterrier her nede?
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2008
Visninger:
431
Nogen der bor i broager? Hej.. Jeg vil gerne have en legekammerat der gider at lege 1 gan i ugen:) skriv håber der nogen der vil:)
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2008
Visninger:
1.426
Nogen der skal til Kliplev marked I morgen Lørdag?
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2008
Visninger:
520
.. Hej allesammen, :O) Hvor mange har muskelhunde hernede fra? Ikk e fordi alle andre ikke er smukke, men bare for a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2008
Visninger:
535
Livet er hårdt :o( Ja som jeg skriver så er mit livet hårdt. Mig og min kæreste har besluttet os for at gå fra hinanden efter 8½ år, vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2008
Visninger:
806
hjælp med underskrift lyst til at kigge herind og smide en underskrift??? http://www.gadehunde.dk/pages/protest2008.php Det er skam gratis....
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2008
Visninger:
492
lørdag d. 21 kl 10 hej allesammen Tusind tak for den store opbakning til arrangementet på lørdag. Gåtur m leg bagefter og kage og kaffe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2008
Visninger:
1.131
forbavset.... så er jeg ude at gå med hundene og møder en børnehave/ fritidsklub. nogen af børnene siger `neeej sikke nogen søde hun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2008
Visninger:
455
i morgen...(ikke hund) i morgen tager min svigerinde og to nevøer på ferie i 2 måneder i thailand...er der så bare grund til at være lidt misu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2008
Visninger:
349
Ny hundegård ABC? Hey Vi skal endelig til at bygge en hundegård er der noget bestemt vi skal tænke på eller være opmærksomme på...? Det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2008
Visninger:
1.996

Annonce