Forum kategorier

Spøgelses Forum

Spøgelses Forum

Medlemmer: 60
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Ånder Inspireret af en tråd i forum. Der er mange, der oplever noget fra tid til anden, som ikke kan forklares. Et eller and...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2012
Visninger:
857
Ufo??!!! Har lige oplevet noget af det mærkeligste nogensinde! Går ud for at se nordlys som så ikke var der. Da jeg ser 2 helt b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2012
Visninger:
735
Hvorfor tror I på dem? Hej alle Jeg går ud fra at i hvert fald de fleste som er med i denne gruppe tror på spøgelser og ånder, men jeg tænk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2011
Visninger:
648
ikke spøgelser men hest. hjælp Min hest er gået viderer til finalen som årets hest, og jeg mangler virkelig stemmer, han ligger pt på en 2. plads ud a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. dec 2010
Visninger:
697
Blive kigget på? hej alle. :D mig og min søster har denne følse af at der er en der kigger på os når vi ligger i vores senge, eller at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. dec 2010
Visninger:
595
Drøm? hje alle.:D Min søster har den her drøm om en rærieulv, en ulv eller en ræv (hun ved det ikke helt) men nu tænker hun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. dec 2010
Visninger:
1.014
Tv om ånder (link fjernet) Tv3 søger nogle som har oplevet noget de ikke kan forklare. Smider linket her, for det kunne jo være ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. dec 2010
Visninger:
541
slet ingen... der har oplevet noget uhyggeligt på det sidste?? Jeg oplever "tit" noget med genfærd men må indrømme at efter vi er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2009
Visninger:
1.312
Kun en der kan høre genfærd? Ja jeg tror nu ik at der er noget hos mig har ik mærket noget eller stødt på noget.. Men min kæreste kom MEGET fort...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2008
Visninger:
908
hjælp mig med at finde... mennesker der er inde på den her sidde og kommer fra enten Thy Thisted Mors Salling og Skive der er startet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. aug 2008
Visninger:
579
Mystik omrids i haven. (langt) I går aftes da jeg lå i min seng og kiggede ud på de flotte lyn, så jeg lige pludselig et omrids af en person oppe i ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2008
Visninger:
681
Kan hunde se... ånder !?!?! Jeg ka se og føle dem. Så er spørgsmål kan dyr os det (hunde) vi sad på en bænk ved et gym, hvor jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2008
Visninger:
4.013
Ny film ;o) http://scootergalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=23478
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2008
Visninger:
537
Psykiske evner. Har du? Tag testen her.... (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2008
Visninger:
693
Kan I fortælle mig hvorfor? Nu er det sådan at jeg tror på ånder og den slags, og det har jeg gjort hele mit liv. jeg har ku mærke dem, se dem og f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2008
Visninger:
743
Det er ret så klamt! Har I nogen sinde prøvet at blive rørt af en ånd? På et tidspunkt da jeg sad og chattede med min nuværende kæreste m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2008
Visninger:
1.125
Kender I det? At man føler at nogen holder øje med en? :o/ det er ret så væmmeligt jeg går hver dag forbi et gymnasium, og seriøst...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2008
Visninger:
386
Hjemmesider Jeg ville bare høre om I kender nogle gode hjemmesider, hvor man kan læse om overnaturlige ting? Jeg selv kender kun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2008
Visninger:
574
Hvad har I oplevet? Jeg har oplevet en del i mit liv med ånder. Puha. men altså har altid ku mærke og se så det er ik uhyggeligt som sådan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2008
Visninger:
430
Spøgelses videoer http://youtube.com/watch?v=deoJUBW9CI8 Syntes denne her er ret klam. Men kan ikke lade være med at tænke på, hvor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2008
Visninger:
1.657

Annonce