Forum kategorier

Rhodesian Ridgeback

Rhodesian Ridgeback

Medlemmer: 66
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Program for RR Dagen 2009 Rhodesian Ridgeback Klubben Haslev d. 22. august, 2009. Kære Ridgeback-dag deltager Tak for din tilmelding til Rhode...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2009
Visninger:
1.420
Billeder og Video fra RR Playdate Så er der lidt billeder og Video fra vores playdate i Solbjerg hundeskov (Ved aarhus) Billeder: http://www.hundegal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. aug 2009
Visninger:
531
Hvalpefoder vs Alm. hundefoder Lige et hurtig sprøgsmål. Hvornår skiftede I fra Hvalpefoder til alm foder? Sjumba er nu 15 måneder. Og får stadig h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2009
Visninger:
970
RR Playdate - August 2009 Så er det vel ved at være på tide at mødes igen. Dog håber vi på at der er flere som vil med denne gang. Vi har ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2009
Visninger:
808
Anbefaling af Sele til RR? Er der nogle af jer som bruger Seler til jeres Ridgeback? Og er der nogle som i kan anbefale?
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2009
Visninger:
1.300
Ridgeback ejere på facebook? Hej Hvor mange af jer er på facebook? Blev lige lidt nysgerrig..... Jeg er der inde. (Lasse Steffens Peders...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2009
Visninger:
747
Nye Medlemmer Hvis I nu skulle kende nogle som ville være interessret i at deltage i denne gruppe er I jo meget velkommen til at invi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
838
Billeder fra RR Playdate Så fik vi uploadet lidt billeder fra vores Playdate. I kan se dem her: http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2009
Visninger:
405
At anskaffe sig en RR Hej HG... Jeg har stærkt overvejede en RR til min næste hund. Jeg ved rigtig meget om adfærd og træning. Det eneste d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2009
Visninger:
820
RR Aktiviteter Hvis i kender til nogle træf, udstillinger eller andet hvor man måske kunne gå en god dag sammen med sin hund så vil je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. maj 2009
Visninger:
673
Rhodesian Ridgeback Playdate Så er det vel ved at være på tide at mødes igen. Dog håber vi på at der er flere som vil med denne gang. Sidste gang ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2009
Visninger:
744
Elsker at jage byttedyr! Og her mener jeg også cykelister. hehe. Nu er en Ridgeback en stillende jagt hund, og det begrunder jeg min hunds adfæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2009
Visninger:
462
Rhodesian Ridgeback Playdate? Hej alle sammen. Er der nogen af jer der kunne have tid og lyst til at mødes og lade hundene lege sammen? Selvfølge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. dec 2008
Visninger:
662
Ang foder :) Jeg kan godt se der er blevet spurgt om det før, men kunne godt bruge flere svar :) Jeg bruger lige nu royal canin m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. dec 2008
Visninger:
1.292
Update af billeder Så kom der lidt flere billeder af Sjumba. Desværre har jeg lidt problemer med at billederne bliver meget grynet når...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
428
nye billeder Så er der nye billeder af Chilli, hvis i skulle få lyst til at se lidt mere af den flotteste ridgeback.. smiler
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2008
Visninger:
426
Ridgeback og Vand? Hvordan har jeres hunde det med vand?? Sjumba er ikke særlig vild med det. Dog er han ikke bange. Men hvis han kan b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2008
Visninger:
476
Så fik vi ham hjem. Ja så kom dagen hvor vi skulle hente vores nye familiemedlem. Der blev da lige taget et par hurtige billeder så i k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2008
Visninger:
640
Aktiv Hvalpefoder til Ridgeback?? Hej Er der nogen af jer der har erfaringer med Aktiv Hvalpeforder? Overvejer at bruge dette til min nye hvalp. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2008
Visninger:
632
Nye Medlemmer Hej Alle Sammen. Alle nye medlemmer får rettigheder til at invitere andre ind i denne gruppe. Jo flere medlemmer vi ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2008
Visninger:
356

Annonce