Forum kategorier

Nordjysk hundetræf

Nordjysk hundetræf

Medlemmer: 448
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkommen til - præcentationsrunde Ja, jeg fik idéen til denne gruppe, fordi jeg for nogen tid siden forsøgte at få et kareler træf igang, men det midlykk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2008
Visninger:
2.454
Hundetræf Aalborg d. 28/06-2008 Håber der er mange interesserede i at mødes på lørdag i Nørresundby Hundeskov. Alle er velkomne, selvfølgelig hvis m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2008
Visninger:
631
vodskov hundeskov fredag d. 27/6? nogle der er friske på at mødes i vodskov hundskov på fredag? tidpunktet er ikk helt sikkert endnu men tænker middagsti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2008
Visninger:
564
legekammerat ved blokhus , omegn .. ja lucky vil gerne ha en lege kammerat :) nogle som er interreserrede i at lege ?:)
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2008
Visninger:
250
Hjørring Bjerge mandag.. Hejsa.. Nogle som vil med i Hjørring Bjerge imorgen eftermiddag/aften? Tidspunktet er for os lige gyldigt.. Vi håber ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jul 2008
Visninger:
443
hunde traf:) nogle der er klar på at lege lidt ? vi bor i pandrup så det skal være her i omegn :) i morgen eller sådan .
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2008
Visninger:
607
Kig her (: Kig forbi mine JRT, der er kommet nye billeder ind (: .. Og hvis i er så søde, så må i gerne bedømme dem. Tusind ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2008
Visninger:
639
Træf ved Hals.. Hejsa :o) Nu er vi taget på camping i Hals, så ville jeg da lige hører om der skulle være nogle fra omegnen, som kunne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2008
Visninger:
515
Strandtur i aften? Hey nogen som vil med på stranden iaften. Aså, Lyngså eller Sæby?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2008
Visninger:
313
Leg i Aalborg ? Hejsa.. Nogle som kunne tænke sig og lege med vores vovser i Aalborg idag?, nu hvor der ikke har været så mange der kun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2008
Visninger:
217
Hvordan er det gået indtil videre? Hvor mange har været med til træf indtil videre, og hvordan er de gået? Hvor mange har I mødtes? Fortæl fortæl :o) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2008
Visninger:
400
DK sødeste hund Hejsa Er der nogen herinde fra der skal til DK sødeste hund i Aalborg??
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2008
Visninger:
1.072
Hjørring Bjerge imorgen den 9/8 Er der nogle der er friske på at mødes imorgen så hundene ka få leget lidt.
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2008
Visninger:
385
DK sødeste hund i Aalborg Kig i mit fotoalbum, og gi gerne en kommentar.
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2008
Visninger:
332
Nogle fra Vejgård? ville lige høre om der er nogle der der går ture i vejgård :o) Bella kunne godt tænke sig at lege med en hund på sin e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2008
Visninger:
397
hundetraf ved aalborg omegn er der nogle der er friske :) enten lørdag eller søndag ? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2008
Visninger:
383
Schæfertræf Til alle jer der har en schæfer og som kunne være interesseret i at få en god dag i selskab med andre schæferfolk, se h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2008
Visninger:
493
Hjælp til pasning... Jeg ville høre om der evt. var nogen herinde der var interesseret i et samarbejde med at passe hinandens hunde. Jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2008
Visninger:
1.219
træf i frederikshavn nogle der vil med ud og lege i hundeskoven ved elling/strandby, mandag den 15 sep, ved en to tiden?
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2008
Visninger:
746
Foto træf Jeg sku sende den her videre hvis der er nogler der interesseret i at få sin hund fotograferet. Så kommer dagen hvor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2008
Visninger:
635

Annonce