Forum kategorier

Nordjysk hundetræf

Nordjysk hundetræf

Medlemmer: 448
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hammer Bakker hundeskov 11/9-08 Hejsa folkens Så skal mig og tøserne i hundeskoven og vi har aftalt med Martin og Slaskus, at vi mødes der kl. 12. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2008
Visninger:
404
Advarsel De har lige i radioens radioavisen kl. 7 på P4 nordjylland sendt en advarsel til hundejerne i Nordjylland. Der er rigt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. sep 2008
Visninger:
492
nyt medlem :D hej..jeg ville hører om der er nogen der bor i rimelig nærhed af mig... jeg vil nemlig rigtig gerne finde lege kamerate...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. sep 2008
Visninger:
426
i morgen.. husk det er i morgen, hvis der er nogle der vil ud og lege med simba, det er i frederikshavn. http://hundegalleri.dk/h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2008
Visninger:
349
Træf hammerbakker søndag? Hejsa Ville høre om der er nogle der vil mødes i hammerbakker på søndag? Gerne nogle med hvalpe også,da min venin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2008
Visninger:
358
Leg i dag?!? :) Er der nogen der er firsk på leg i dag i hundeskoven på bodumvej i aalborg øst?!? Jeg kommer mellem 12 og 1 :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2008
Visninger:
919
hundeskoven på bodumvej søndag! Er der nogen der vil med nede i hundeskoven på bodumvej i aalborg øst, i morgen søndag, og leger! Jeg kommer omkring...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2008
Visninger:
459
Ringkøbing Fjord http://www.dansk-kennel-klub.dk/337/1/1/2513
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2008
Visninger:
305
tænk jer om Jeg har valgt at skrive dette indlæg, fordi jeg er en smule vred. I vores hundeskov, er der borde og bænke ca 100 mete...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
1.471
aalborg omegn 25 og 26 er der nogle som vil med i skoven stranden eller hva zoo eller et eller andet ? .. enten søndag eller lørdag?
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2008
Visninger:
399
små hundevenner? nogen der har nogle små hunde, som evt ville lege engang imellem med min Amy?
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2008
Visninger:
378
Hundeskov hammer bakker 30/10-08 Hejsa folkens Freia, Nova, Slaskus, Lulu og Trille mødes i Hammer Bakker, som der står i emne feltet, men vi vil selvf...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2008
Visninger:
345
Store som små hunde :) Vi vil meget gerne mødes med alle slags hunde en gang om ugen. Vi kan evt. bruge parken, der ligger oppe ved Sohngårdsh...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2008
Visninger:
632
Hundeleg i hammerbakker :) Nogen som er friske ? og hvornår passer det jer:)
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2008
Visninger:
387
Nogle der vil overtage gruppen? Da min kæreste og jeg flytter til Midtjylland, tænker jeg, at jeg nok ikke selv får så megen glæde af gruppen længere, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2008
Visninger:
402
Hundeleg i aalborg ø .. Min hund, oompa søger nogle legekammerater, om det er tæver eller hanner er ligegyldigt - kan med alle, dog helst store...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2008
Visninger:
375
Sofus savnes!! Hej alle. lige en efterlysing: min dejlige dreng er forsvundet han har været væk siden den 6/11-08. jeg vil lige høre ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. nov 2008
Visninger:
1.068
Leg fredag eftermiddag i Aalborg Ø Hejsa Alba vil rigtig gerne lege med nogle venlige og legesyge hunde i eftermiddag. Nogen som har lyst til at mød...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. nov 2008
Visninger:
349
leg i dag? nogen som vil med i golfparken eller noget andet i dag?
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. nov 2008
Visninger:
862
Træf! :) Hejsa folkens Som mange af jer ved, så arrangere jeg træf søndag d. 7/12-09 på Budumvej og helst så tidligt på dagen s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. nov 2008
Visninger:
538

Annonce