Forum kategorier

Nordjysk hundetræf

Nordjysk hundetræf

Medlemmer: 448
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hundeskov Aalborg Hej alle, nogen der måske skal i hundeskov idag? Så vil mig og mopsen meget gerne med ud og lege. :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2009
Visninger:
692
Dødelig hundesygdom - Fyn og Aalborg! Da der arrangeres mange hundetræf i denne gruppe, finder jeg dette yderst relevant. En dødelig virus plager i øjebli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2009
Visninger:
1.258
på stranden i løkken.. nu er der snart plads på stranden i løkken, og alle turisterne er taget hjem, så jeg vil høre om der er nogle der er me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2009
Visninger:
416
Storkøb Acana foder Hejsa folkens Så har jeg snakket med foderland og man må gerne blandet fodret, så vi er flere, der kan gå sammen om fo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2009
Visninger:
557
Foto tur i aalborg d. 23 aug. Hey ville høre om der er nogen som mig som eeeelsker at tage billeder :-) Jeg er inde på fotostart.dk og har lavet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2009
Visninger:
674
Den jyske skovhave Hej alle dejlige hundefolk :) Ja nu har jeg ferie i to uger og havde tænkt lidt på - om der ikke skulle være nogen s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2009
Visninger:
382
Aabybro hundeskov fre. d.14/8-09 kl.11 Hejsa folkens Vi er et par stykker som mødes i Aabybro hundeskov i morgen.. Håber at der er nogle flere, som dukker...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2009
Visninger:
341
Super pindsvin / ik hund Hejsa folkens.. Da jeg kom hjem her til aften opdagede jeg et pindsvin i min have, hvilket er til min store forundring...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2009
Visninger:
542
Ved Brovst politi -træning Hejsa folkens Der hang et opslag i Netto forleden, hvor man kunne tilmelde sig lydighedshold og agility hos Brovst pol...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2009
Visninger:
687
Hundeskov hammer bakker i morgen ????? nogen som der skal i hundeskoven i hammer bakker i morgen??
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2009
Visninger:
839
Løkken området idag?? Hej:) ville bare høre om nogen havde lyst til og mødes med mig og Malla idag her i nærheden af løkken??
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2009
Visninger:
305
Fast lege ven. Søger fast lege ven til Aslan i og omkring Thisted. Skal helst være en mellem til stor hund :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2009
Visninger:
445
Aabybro hundeskov ons. d. 5/8-09 kl.15 Hejsa folkens.. Vi er et par stykker, som tager i hundeskoven i morgen. Så jeg håber at se nogle af jer andre derude. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2009
Visninger:
407
leg nordjylland nogen som er friske på leg imorgen (31/7)? :) Aya og Bailey er klar.. dog skal jeg på arbejde kl 16, så det skal helst ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2009
Visninger:
483
lidt leg i morgen? er der nogen med små hunde der evt vil lege med 3 pomser? de vil rigtig gerne lege med andre hunde :D i enten golfpa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2009
Visninger:
930
små hunderace træf? hej. vi er 2 piger som har snakket om at holde et stort træf med alle mulige små racer. max 7 kg jeg ligger gerne l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2009
Visninger:
846
Lege-date .... Min hund J'adore vil meget gerne lege med andr hunde, så vi søger nogen, som har lyst til at mødes en dag. Vi bor 12 km...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2009
Visninger:
627
leg 9700 søndag Jeg inviterer ALLE til at komme hjem til mig med hundene imorgen kl 13 :) vi glæder os til at se jer!! :D adressen e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2009
Visninger:
439
træf/leg skal vi ikke snart mødes med alle hundene og hygge og lege? :) hvem er frisk..
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2009
Visninger:
1.290
træf d. 23 kl 14 hammerbakker Hejsa Hvis vejret er til det, kommer jeg til hundeskoven i hammerbakker d.23 for at øve mig i at tage billeder af and...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2009
Visninger:
313

Annonce