Forum kategorier

Gode råd er dyre

Gode råd er dyre

Medlemmer: 65
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Pander For nogle år siden fik jeg et skide godt råd til hvordan man kan gøre sine pander flotte igen, men nu hvor jeg har brug...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2012
Visninger:
712
Ovnrens Jeg søger et rigtig effektivt råd til hvordan man renser ovnen men specielt ovnlågen?? Har prøvet forskellige ting m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2012
Visninger:
1.379
kalkfjerner plet på laminatbord??? Min kæreste skulle afkalke filterene?? på vores vandhaner og havde bare stillet det hele på køkkenbordet med det result...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. feb 2012
Visninger:
4.648
Klam kælderlugt i tøj?? Vi har en sweat og et par bukser (40gr.), som er blevet fugtskadet - hvordan får vi lugten væk....hjælper fx eddike ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2011
Visninger:
1.009
hvordan vasker i tøj? eller skal måske i stedet spørger, hvordan farve opdeler i jeres tøj når det skal vaskes? Altså jeg er jo møg dårlig ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2011
Visninger:
1.226
Brug af opmaskemaskine ? ;) Min gamle opvaskemaskine på ca. 13år har ungerne fået og jeg har købt spritny, som netop er blevet installeret. Montør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2011
Visninger:
735
Kummefryser Har du en kummefryser er det en fantastik idé at have en whiteboard-tavle på væggen ovenfor. Skriv hver gang du putte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2010
Visninger:
571
hvordan for jeg mit toilet rent? ja det er måske et underligt spørgsmål men hvordan for jeg min kumme eller hvad det hedder nede i mit wc helt hvidt? De...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2010
Visninger:
3.506
Hjælp ønskes - fjerne tæppetape... Pga. flytning skal jeg til at tænke på hvordan jeg bedst og mest skånsomt fjerner tæppetape fra parketgulv...pyha godt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2010
Visninger:
3.577
Gave Håber nogen kan hjælpe mig :-) Jeg skal til 18 års fødselsdag søndag. Jeg har fået en laaaang ønskeseddel, men den slut...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2009
Visninger:
524
gnavner/smådyrs galleri -------------------------------------------------------------------- jeg ved ikke om jeg må poste det her men ellers k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2009
Visninger:
533
Rengøring af ovn ? Hvordan klarer I det bedst ? Jeg står her med noget ´ovnsværte´, men der er ingen brugsforvirring øvs. Nogen der ved ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2009
Visninger:
1.514
Opskrift på sæbebobler <b>Store sæbebobler </b> Hvorfor købe dyre sæbebobler, når man let selv kan lave dem - og så er det meget sjovere ! De...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2009
Visninger:
830
Elektriske husholdnings-redskaber..? Nu er det jo ikke ligefrem et gammelt husråd jeg søger - snarere tvært imod og håber, det er ok. Hvilke el-redskeber v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2009
Visninger:
1.392
Undgå risengrøden brænder på!! Tip fra en af mine grupper på boliggalleri Jeg plejer altid at lave risengrød i en stegepose, som står i et vandba...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. dec 2008
Visninger:
956
dårlig lugt i klæde skabet. altså altså altså, jeg har engang haft sådan et emne oprettet før, dog ikke herinde, men fik en masse råd, desværre vir...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. okt 2008
Visninger:
6.206
hvidt tøj- clorin??? HJÆÆÆÆÆLP ja jeg har fået nogle mistænkelige brune pletter på mit hvide tøj udenfor da det hang til tørre (er farve fra blade osv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2008
Visninger:
770
Venyl trænger til rens, men hvordan? Mit gulv i køkkenet trænger i den grad til en kærlig hånd.......venylet er gråt og trist..........er der et fiffit råd ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2008
Visninger:
1.327
Hjælp.. rens af tæppe i bil Forrige lørdag kørte jeg og en veninde til Fyn med hundene. Min veninde's hund kastede op.. Det meste ramte den løse...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2008
Visninger:
1.632
Tyggegummi på sko Er der en, der har et godt råd her: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=254984
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. sep 2008
Visninger:
4.905

Annonce