Forum kategorier

Play-date - Horsens, Løsning, Hedensted og omegn

Play-date - Horsens, Løsning, Hedensted og omegn

Medlemmer: 60
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hejsa og velkommen til :o) Håber at i bliver glade for gruppen og vil være flittige til at bruge den :o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2008
Visninger:
488
DKK Hvalpelegestue Hejsa Er der andre end mig der skal deltage i DKKs hvalpelegestue og senere hvalpemotivation til august på mosegårds...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2008
Visninger:
681
Lørdagshygge? Er der mon nogen der kunne tænke sig at mødes med os et sted i Horsens / skanderborg / hedensted området? Idag lørda...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. sep 2008
Visninger:
598
Løsning hundeskov i dag kl 14.00 Vi er nogle der mødes i dag til en omgang leg i Løsning hundeskov, og vil da lige høre om der er nogen herinde der vil ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2008
Visninger:
299
Så skal der leges igen.. Nogen der vil lege med os i dag? Går stærkt ud fra at Karin også kommer med hendes fårehunde :O) Kom frisk, vi pl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2008
Visninger:
446
Træf i Løsning Hundeskov på Lørdag Nogen der friske på at lege på Lørdag i Løsning? Vi mødes kl 13.00 :O) Håber at der er en masse der er friske på at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2008
Visninger:
668
Tak for i dag beklager at vi smuttede lidt pludseligt, men er jo lidt pyller overfor sit babybarn.... Karla er blevet beordret 2 d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2008
Visninger:
859
Hundetræf på lørdag 8723 Løsning Hundetræf lørdag kl. 13 i sebberup skov, indgang på stubberupvej, vi havde et super træf sidste lørdag med både store ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2008
Visninger:
565
Velkommen til alle nye medlemmer... Efter at have sendt en masse indbydelser ud forleden dag er vores gruppe vokset rigtigt meget.. Vi gik fra at være 16 m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2008
Visninger:
337
Hvalpetræf? Jeg har lige luret igennem gruppens hunde og jeg kan se at der er ikke mindre end 12 hunde fra 2008.... Er der ikk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2008
Visninger:
505
Hvem vil lege med os i morgen? :O) Så er Sitta endelig klar til at kunne lege igen, og hvor er det bare dejligt.. Så jeg tænke på om der er nogen herin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2008
Visninger:
338
Så kom der ENDELIG billeder fra i dag altså fredag d. 26 sep *G* Tak for endnu en dejlig og hyggelig dag.. Tror bestemt at Sitta nød det rigtigt meget.. :...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2008
Visninger:
247
Boller overskov Karla og jeg er at finde i hundeskoven i Boller Overskov (indgang fra Nordrevej) idag omkring kl 10.... hvis nogen si...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2008
Visninger:
683
Tak for i dag :O) Efter en hel masse dummefejl fra min side blev billederne fra i dag endelig lagt ind *G* Tak for en rigtig hyggelig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2008
Visninger:
432
Træf i Løsning Hundeskov på Lørdag d 4 Så holder vi igen træf i Løsning hundeskov.. Det er på Lørdag kl 13.00. Håber at der er en masse hunde og mennesker ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2008
Visninger:
556
Løsning hundeskov NU Nogen der er friske på en tur i hundeskoven? Har en hund der virkelig trænger til at krudte af :O)
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2008
Visninger:
319
Tak for endnu et dejligt træf :O) Så blev billederne fra igår endelig lagt ind http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=30956 Tak for et...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2008
Visninger:
365
Leg i dag kl 17? Nogen der er friske på en omgang leg i Løsning hundeskov i dag? :O)
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2008
Visninger:
387
Søndag 12 okt. Løsning hundeskov. Er der nogen der vil med i hundeskoven søndag ??? Millie er begyndt at træne om lørdagen kl. 1330. så kan ikke til vor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2008
Visninger:
425
Lørdag formiddag 11 okt. Løsning træf. Da Millie er begyndt at træne til vores normale hundetræf tid , søger vi nogen der vil komme om formiddagen lørdag, ell...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2008
Visninger:
414

Annonce