Forum kategorier

BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hjælp :-) Jeg kan se, der ikke har været aktivitet i gruppen længe, men jeg har brug for hjælp, så nu prøver jeg :-) Jeg har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2020
Visninger:
1.992
Chinese crested og barf når man læser om den hårløse variant, skriver de alle steder at man skal passe på med for meget protein :-/ er der nog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2014
Visninger:
756
Hundehvalp skider meget sjældent. Soya har fået en dejlig lille hanhvalp for 3 uger siden . Jeg undrer mig dog meget over så sjældent han skider , kun ca...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. nov 2012
Visninger:
1.625
nogle der vil dele Rensdyr Hej jeg plejer at købe Rensdyr nede i Avifauna, men de tager det ikke hjem mere, så hvis jeg skal have det fra dem ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2012
Visninger:
657
Hvor kan jeg købe kylling til en ordentlig pris? Jeg er kommet på udebane, for jeg plejer ikke at fodre med kylling. Men mine to tæver er blevet for runde om maven, så ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2012
Visninger:
2.686
Kryderurter m.m. Hej Tænker om nogen herinde kender til krydderurter og andet som kan gives til hunde som kosttilskud. Kan være alt f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2012
Visninger:
871
Overvejer at skifte til barf tørkost Hej HG.. Jeg har barfet figo i snart et år, hans allergi er væk og det er bare dejligt.. Jeg synes bare han er bl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2012
Visninger:
1.808
foder spørgsmål hej alle jeg ved godt det her ikke er barf/rå men håber i villehjælpe mig aligevel, da jeg ved der eren masse folk her...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2012
Visninger:
991
Allergi? Min stakkels stakkels pølehund lider meget med sine poter for tiden. Vi har været ved dyrlægen uafbrudt siden okt/nov s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2012
Visninger:
1.737
Dyrlæge på vild med dyr messen Her lige set at dyrlæge Anett Weber svarer på spørgsmål om barf på vild med dyr messen om søndagen :-))) http://www.kr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2012
Visninger:
668
Nyt produkt i Danmark Hej allesammen jeg har fundet et super godt produkt, I kan læse om det her http://www.vomoghundemat.no/ Der er kommet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2012
Visninger:
918
Fasanhalse???? Er lige startet op med BARF, så synes stadig det er lidt en jungle.... Er blevet spurgt af vores nabo som er jæger, om...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2012
Visninger:
710
sildefile fra netto så lige at de havde billige sildefile i netto på frost. Ville i give jeres hund det???
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2012
Visninger:
1.267
Fyn, hvor køber i jeres barf? Hej. Der der nogle af jer der bor på fyn? jeg er lidt nysgerrig om hvor i køber jeres barf. Jeg handler selv ved en d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2012
Visninger:
3.238
Spørgsmål vedr. ben Hej Abbie (Cavalier king charles spaniel) har nu været på BARF i en uge, og har idag fået sit første ben. Det var et l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2012
Visninger:
1.081
Tilbud Kragborg Lolland Så er der tilbud i februar på Kragborg på Lolland Denne her var på FB https://www.facebook.com/pages/Sydhavs%C3%B8ern...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2012
Visninger:
955
tørbarf?? Hej BARF-folk, jeg anede ikke at tørbarf eksisterede, og blev egentlig nysgerrig på hvor mange der bruger det og dere...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2012
Visninger:
2.656
Evt. forhandling i Sønderjylland - Interesseret? Hej Alle Jeg overvejer at opstarte forhandling af Kragborg rå foder i sønderjylland, ville nogen være interesseret i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2012
Visninger:
992
Fedt købes Gerne i sønderjylland Har du et rigtig godt tilbud på kød, tager vi også gerne imod det :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2012
Visninger:
621
barf og problemer Figo er på barf og synes vi har haft mange problemer. Startede op med barf fra rigtighundemad men figo havde konstant...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. dec 2011
Visninger:
1.668

Annonce