Forum kategorier

BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Barf. diskution. Nu Har jeg siden i går læst og læst om barf og jeg er overbevist om at det er det bedste for min hund.. men nu er det j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2008
Visninger:
701
Sover meget... Og tungt. Chiffon er lige startet på Barf og vi er godt i gang med det "lækre" og "vellugtende" kallun. Chiffon nyder ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2008
Visninger:
1.063
Bog... Da jeg forsøger at lære en masse om BARF vil jeg høre om nogen har bogen "Rå Hundemad - håndbog for hundeejere om natur...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2008
Visninger:
1.202
Grisehaler + kyllingehalse Hej, jeg har ledt forgæves i de sidste par måneder efter grisehaler og løsfrosne kyllingehalse. Grisehalerne pleje...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2008
Visninger:
2.370
hva koster det om måneden ca? osv jeg er inviteret til medlemskab her i gruppen.. må lige spørge.. hva koster det jer ca om måneden? må de få "normal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2008
Visninger:
639
Allergi trods barf :-( Er lige kommet hjem fra hundeskoven og Caine er, igen igen, rød for enden af snuden, mellem tæerne, mellem forbenene og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2008
Visninger:
619
Laksefilet??? Fra supermarkede, uden skind og ben... Må hundene få sådan en???? Der ligger to i fryseren, men ville give dem imorgen,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2008
Visninger:
279
Så er der købt ind i stor stil.... men nu er spørgsmålet, hvad er forskellen på lammevom og lammekallun? Jeg troede det var det samme og har bestilt lamm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2008
Visninger:
487
Kræsen hund og BARF Koen har ikke allergi .. Han manglede intet på tørkost og fungerede helt fint.. Men han var (er) kræsen af pommerns ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2008
Visninger:
1.212
Sjov leg til de varme hunde;-) Fyldt en vaskebajle med x antal cm vand ca. ½ af hundens snude længde. Form nogle rå kødklumper jeg bruger okse og put...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2008
Visninger:
527
2 dag på barf. og super lækker så super dejlig og sesin hund elske og spise sin mad. min prinsesse stod hele tiden bag mig da jeg gjor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2008
Visninger:
437
grønsager og frugt.. skal til til at lave de 2 blandinger.. skal jeg blende det hver for sig? og putte det i forskellige beholder? hun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2008
Visninger:
609
Dårlig mave??? Ja, zizou får dårlig mave efter ben-dag??? det er da ikke normalt... Hun køre nu på 2. dagen med dårlig mave..... Det e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2008
Visninger:
795
Hjælp!!!! Min 'sesse skal have kalk, men kan ikke få hende til at indtage det... hun får det i pulver form... nogle der kender an...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2008
Visninger:
501
Barf på 1uge Hej. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se hvordan en uge ser ud for jeres hund på barf. Altså fx. bendage kallunda...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2008
Visninger:
480
Så starter vi Barf. Vi har snakket og læst en del om det og nu springer vi ud i det. Vi vil begynde med selve fodringen i uge 34 og 35, der...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2008
Visninger:
1.262
bendag . ja vi startede jo med at købe mad ved rigtighundemad i aalborg men da hun havde ferie lukket, var vi nød til at finde e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2008
Visninger:
623
Lucernefrø... Jeg har hørt der skulle være noget dårligt, ved idsse frø for hundene, men kan ikke finde svar på hvad det skulle være....
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2008
Visninger:
851
Tomater Ja, dem vil møghunden jo ikke spise uanset hvorgrundigt jeg hakker dem. Men har nogen stående på dåse, prøvede så og ko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2008
Visninger:
428
Dårlig ånde... Ja, nu har vu barfet i præcis 3 uger, og zizou har stadig super dårlig ånde...... Vi fik fortalt at hendes grimme ånde ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2008
Visninger:
355

Annonce