Forum kategorier

BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Lige nogle spørgsmål :-) Hej alle Jeg begyndte noget tid siden at BARF'e min hund og efter lidt opstartsvanskeligheder går det super godt nu ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2008
Visninger:
942
fodre efter hd?? kan man fodre efter hd, med barf? er der nogle ting man kan fodre med for at mindske det??
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2008
Visninger:
569
Giz gumler lammeskank Hvad skal jeres have i dag, hvis de ellers skal have noget? :O)
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2008
Visninger:
407
brug for hjælp http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=265770 jeg lovede at oprette en tråd her inde , da hun ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2008
Visninger:
277
Hvornår kan man starte med BARF? Har sidet og læst om BARF og er blevet helt vild med tanken og synes det er en god ide at give ens hund det, men ville ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2008
Visninger:
1.534
kødben fra rigtighundemad ja vi skal lige forbi rigtighundemad i aalborg og købe ben, men er der nogle der kna huske hva en pose koster ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2008
Visninger:
430
grøntmix fryses m kød, optøning??? Ja undskyld den forvirrende overskrift men viste ikke lige hvordan jeg ellers skulle formulere mig.. Vi skal have pa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2008
Visninger:
504
overvejer og skifte til barf her prøvet og læse om det men er stadig i tvivl om nogle ting så som er det kun de forskellige tyber kød/ben og så det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2008
Visninger:
588
Vildand Godaften. Kæresten er lige kommet hjem fra jagt og har haft 2 vildænder med hjem. vi har skåret brysterne af. men tæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2008
Visninger:
367
Marvbenet gjorde lykke Yeps, så fik Giz sådan et udhulet marvben fyldt med hakket okse og kylling, efter det havde været en tur i fryseren. De...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2008
Visninger:
499
Lammekallun vs. Oksekallun Hej. Jeg har lige opdaget at jeg er løbet tør for kallun, og planlægger derfor en tur ned til centeret i Ringe imorgen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2008
Visninger:
1.254
henter barf hjem til lolland skal hente mad hjem fra Fredericia... og vil høre om det er nogle der skal have noget med på vejen så kan vi deles lid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
1.089
Hvor vigtig er grønttilskud? Vi har to hunde der bliver fodret med barf. den på 7 mdr bliver dog ved med at have lidt små knupper, har talt med en h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
1.163
Nogen der ved om barf forretningen i Varde, leverer til Esbjerg?
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
367
hvor meget og hvornår ny med BARF Hejsa Jeg har en tysk langhårs tæve med fødevare allergi, og er blevet anbefalet at prøve BARF til hende. Hun tål...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
751
forskelligheden ja nogle siger at kødet skal være så forskelleligt som muligt eller det siger alle jo .. men manger siger så at man ska...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
392
olie tilskud?? hejsa :) Går og tænker på om det er en god ide at give oskar lakseolie i sit foder... Lige pt får han lammefedt, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
1.619
barf hvorfor? jeg vil gerne vide fordele og ulemper? =)
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
728
Lugten af kallun Ja min lille Giz har jo kun prøvet og få kallun tørret. Det lugter da noget synes jeg. Men jeg kan forstå på folk at fr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2008
Visninger:
433
Hjælp voldsom reaktion!! jeg linker til min anden tråd, i skal læse det mellemlange stykke jeg har skrevet anden gang i tråden. http://hunde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2008
Visninger:
1.049

Annonce