Forum kategorier

BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hakket indmad bortgives ved afhentning Hej alle Jeg har omkring 20 kg. hakket blandet indmad (hjerte, lever, mave, nyre mener jeg der er i), som bortgives, h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2011
Visninger:
609
barf og diarre jeg har været oppe det meste af natten fordi Basco på 10 uger har haft diarre siden kl 2. Har lige ringet til dyrlægeva...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. nov 2011
Visninger:
864
kostvejledning? ja, jeg vil gerne starte min lille rottweiler hvalp op på BARF, men vil gerne have en kostvejledning først. Jeg kontakt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2011
Visninger:
736
hele høns?? hej vi har lige slagtet vores høns og jeg er i gang med at rengøre dem. men er i tvivl om de kan spise det hele?? alts...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. nov 2011
Visninger:
546
Ædeflip efter håndskåret Nova får nogle underlige ædeflip efter hun har fået håndskåret, først troede jeg kun det var kallun, men det er generel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2011
Visninger:
598
vitaminer hej Jeg skal til at starte op med barf, når han har spist sit foder op. Jeg mener at have læst at man skal give vitami...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2011
Visninger:
1.224
Opvejer og starte op! Jeg overvejer og starte begge mine tøser op på barf. Men nu har jeg søgt en del tid, uden held og finde ud a hvor meget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2011
Visninger:
536
Fastedagen Hvordan faster I jeres hunde, får de nogen former for godbidder i løbet af dagen? Hvad med aktivitet? Holder de fri den...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2011
Visninger:
606
hvor meget / vægt Hej alle Vi overvejer at BARF vores hvalpe, ligesom deres mor som har allergi mod flere ting. Den ene hvalp er begyndt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2011
Visninger:
762
Kalkunlår - tynd mave? Har i oplevet det før? Begge mine hunde fik et kalkunlår hver, og de fik begge dårlig mave af det..
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2011
Visninger:
743
Vitamin og mineralpulver Så har jeg endelig kunnet få det igen. Det fryse tørrede altså. Min hund gider ikke store mængder pulver eller hakket g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2011
Visninger:
607
nordic hundforder? er en form for barf og indholder oksekød, Vom, kartoffelfiber, Hvedeklid, okseblod, Kalk, Vitaminer,mineraler er der no...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2011
Visninger:
788
Mail om fusion? Er der andre end mig der har set en mail der lige er kommet fra et firma der lige er gået konkurs? syntes det lyder meg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2011
Visninger:
1.052
Dansk Barf Center er begæret konkurs Jeg har fulgt med på Statstidende, lyttet til trommerne/nyhedsbreve og kan nu meddele, at Dansk Barf Center lukker. So...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2011
Visninger:
4.384
Canada skulle der være nogen der er interaseret i at flytte til canada er her en go måde at få hjælp til det <a href="http://...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2011
Visninger:
592
hjort Jeg har en stor sæk med hjort stående ca en 20 kg ribben kød og en enkelt knogleben... det skal afhentes idag i 6760 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2011
Visninger:
593
hvid pels og barf har fået et spørgsmål af en veninde som har en hvid bomulds hund. hun er bange for at pelsen bliver farvet hvis hun fod...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2011
Visninger:
741
Overvejer at stoppe.. Ja det er egentligt ikke med min gode vilje, men alle siger efterhånden at jeg burde stoppe med at give barf, nova, min...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2011
Visninger:
1.801
Sælger de ikke også barf? http://hundegalleri.dk/for_messagedetail.aspx?Msg_ID=461186
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2011
Visninger:
568
Kød til salg Da jeg har fået et godt tilbud på kød, som jeg skal hente i morgen, (og har fået lidt for meget), sælger jeg ud af dive...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2011
Visninger:
1.040

Annonce