Forum kategorier

BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Vitaminer og mineraler? Hvad giver i jeres hunde af vitaminer og mineraler i foderet? Gerne link til hjemmesider hvor det kan købes:) På for...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2009
Visninger:
984
Hvormeget ?? Ja nu har jeg så læst stolpe op og stolpe ned og spurt div mennesker.. Hvor meget kød/grønt skal mine hunde have om dag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2009
Visninger:
564
hjælp hej Hg . for små fire dage siden fik vi os en ny hunde hvalp en fransk bulldog , og vi har jo os Freja. men der er b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2009
Visninger:
640
Komaven - hvilken mavedel?? Og vægt? På tirsdag skal jeg hente komave for første gang... Ved jo, at koen har 4 maver - men jeg tænker, at der må være en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2009
Visninger:
2.652
Hest - kallun? Sidder lige og tænker på hvorfor der kun sælges okse og lammekallun? Kan hestens mave ikke bruges?
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2009
Visninger:
1.261
Færdigpakkede pølser..? Er der nogle af jer der kan huske hvad de der færdigblandede pølser med råt køder hedder? Har søgt i gamle emner og på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. nov 2009
Visninger:
906
Bland selv godbidder! Jeg vil bare lige fortælle, at Barf Center Fyn har lavet et rigtigt godt tiltag: Hos Barf Center Fyn i Ringe kan man n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. nov 2009
Visninger:
839
Hvordan fungerer en ´buffer` ? Jeg læste et sted om en hund der fik rifter og kastede blod op, efter at have ædt en stor okseknogle og en del hunde (o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. nov 2009
Visninger:
703
Kalk tilskud Jeg kan ikke få ben i min hund, så jeg søger et tilskud som dækker hende ind på det område.. Har i noget i kan anbefale...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2009
Visninger:
2.401
Hele ørred sælges Er der nogle herinde der er interesserede i hele ørred? Prisen er 18 kr kiloet, fiskene er frosset i blokke af ca. 6...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2009
Visninger:
632
Til jer der har hunde med hud probl. Har fundet en side på nettet med en der er specilist inden for hudproblemer hos hunde. Men vedkommende er fra sjælland...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. nov 2009
Visninger:
3.231
For frisk...??? Nu har vi 2 gange, haft mulighed for, at give vores hunde helt nyslagtet kød. 1. gang var det rådyr og idag nyslagtet k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. nov 2009
Visninger:
1.315
Barf Hej med jer Min husky vil under ingen omstændigheder spise tørfoder. Så prøvede jeg med Barf. Grøn kallun er guf rest...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2009
Visninger:
556
glucosamin til unghund? Er det godt at give glucosamin til en unghund på et år? Jeg kender kun til glucosamin fra menneske og heste-verdene...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2009
Visninger:
685
frossent eller optøet? Er det bedst at udfodre barfen frossent eller i optøet tilstand? Kan dyrene godt klare kulden i maven? ja ja, m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2009
Visninger:
635
Barf vs. RHM Er der nogen der kan opliste forskellene på barfcenterets foder og Rigtig HundeMads produkter? altså, er det noget ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2009
Visninger:
980
Kaster op ved barf.. Jeg er begyndt at barfe min franske bulldog på et år for ca. 14 dage siden. Han kastede stort set ikke op i opstart...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2009
Visninger:
2.774
Kan godbidder erstatte foder? Jeg har et spørgsmål til barfforhandlere eller andre med den nødvendige viden: De tørrede godbidder, barfforhandlere s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2009
Visninger:
489
Billige Kyllinghalse / kalkunhals Sælger en pakke frossen kyllingehalse 1000g, og en pakke frossen Kalkunhals (vil jeg også mene ligger på de 1000 g ca.)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2009
Visninger:
717
Overvejer Barf til Dogue de Bordeaux Hejsa Jeg overvejer at Barfe min nye hund, da racen generelt er disponeret for både allergi, hd mv. Har Barfet fø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2009
Visninger:
1.085

Annonce