Forum kategorier

BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Har Dyrlægen ret ? jeg ville gerne høre om der er andre end mig der har haft problemer med heste og oksekød fra dbc. Min hund har nu væ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2009
Visninger:
1.443
Pibeænder i Bogense Kæresten har været på jagt i morges og skød 2 Pibeænder. Vi bruger kun brysterne, så der er 2 "resteænder med hoved,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2009
Visninger:
453
Hundesele Af alle de hundeseler jeg har set (og det er mange) har jeg endnu ikke stødt på en af rundsyet læder af god kvalitet ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2009
Visninger:
618
Markus-Mühle NaturNah Hvad er jeres erfaringer med dett foder? http://www.zooplus.com/shop/dogs/dry_dog_food/markus_muehle/128238 Det ser...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2009
Visninger:
657
forhandler af markus Mühle? hejsa folkens :) nogen der ved om der findes en forhandler af MM i sønderjylland? gerne sønderborg/aabenraa omegn? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2009
Visninger:
795
Billig Halv gris Ja, det er altså ikke så meget til hundene. Men tænkte at nu i Barfer så har I vel en kummefryser og måske var interess...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2009
Visninger:
1.108
Rå ben... Ja, der er to spørgsmål i det.. Hvor får i rå ben fra? Jeg var nede ved slagteren i dag for at se om han havde nogen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2009
Visninger:
1.701
Tøserne nyder deres morgenmad Ja idag har vi taget lidt billeder af Tøserne hvor de nyder maden ude i græsset , tag et kig , og smid gerne en komment...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2009
Visninger:
430
har brug for et råd Gandorf, har vært på barf i snart 3 månder og han er begyndt at klø sige af h til, han har allergi overfor lagermider o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2009
Visninger:
1.179
DNA test jeg har lige set at man nu kan få testet hvad der er i sin hund og syntes det lyder spændende. Er der nogen herinde de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2009
Visninger:
3.500
Billige ben og fisk Hej Alle. Jeg skal til at bestille en masse ben og fisk hjem. Jeg regner med at tage 100 kg hjem, men jeg skal selv ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2009
Visninger:
1.095
hva nu hvis?? Hvad hvis man kører med både råt og MM? Hvor meget skal man så give af hver dagligt? sådan procentvis?
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2009
Visninger:
1.241
Tøsen Hej alle i dejlige mennesker. Jeg håber det er ok jeg lige vil prale lidt. Tøsen har siden vi fik hende haft ut...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2009
Visninger:
591
Skal det vær sådan Gandorf min fransk bulldog har vært på barf i snart to månder, og han skiger når han faster, og det er et helve, kan de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2009
Visninger:
855
oversættelse tysk-dansk hej alle i dejlige mennesker Håber lidt at der er nogen af jer der kan hjælpe mig med at få over sat schulndfleise ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2009
Visninger:
1.273
Tøsen's historie Så er Tøsens historie kommet ud , (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2009
Visninger:
445
Kaniner Hej Hvis nogen foder med kaniner så har jeg 3 man kan få gratis. Da jeg er gravid og vil skære ned på dem jeg har. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2009
Visninger:
641
Blodig afføring efter fastedag jeg har lige luftet vovserne, og Futte, Fik skidt to gange trods faste dag i går og de har intet fået endnu i dag. den...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2009
Visninger:
1.597
Vi bestiller fra slagter, noget med? Hej folkens - skal I have noget med så tjek lige tråden her og skriv inden tirsdag aften :o) http://www.hundegalleri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2009
Visninger:
566
kaniner til foder Jeg har fundet en avler hvor jeg kan købe nogle kaniner til foder... Men hvor meget kan man give af sådan en kanin.. Se...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2009
Visninger:
625

Annonce