Forum kategorier

Amerikansk bulldog forum

Amerikansk bulldog forum

Medlemmer: 142
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hjælp søges ja ang leo .. så har vi jo besluttet af flere grunde at finde et nyt hjem til ham og derfor oprettede vi en annonce...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
504
Nu! skal der ske noget! Heej Folkens. Jeg er selv ejeren af en ung Amerikansk Bulldog, han er lige blevet et år her d. 29/05-09. Jeg har fu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2009
Visninger:
558
nye billeder af santos hvor han fjoller lidt i haven http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=43504
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2009
Visninger:
472
video af hvalpene 24 dage gammel :-) undskyld den lidt dårlige kvalitet..
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jul 2009
Visninger:
438
ABTD show 1 & 2 august :D Så er der show fra ABTD igen, denne gang d. 1 & 2 august. Dommerne vil være Terry fra Hard Knock Bullies (HKB) & Taw...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2009
Visninger:
591
Hvad hedder De der smarte madrasser/tæpper/puder hvor man kan køle dem ned så hundene har noget koldt at ligge på?? Man kan os få d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2009
Visninger:
744
bog om amr bulldog?? hej ville høre om nogen kunne anbefale nogle danske bøger om amr bulldog hvis de altså findes... og så sad jeg lige ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jun 2009
Visninger:
448
hvalpe 6 dage gammel :-) så er der igen nye billeder af de små stjerner :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2009
Visninger:
684
de nye små hvalpe :-) kig billeder i mit album.. lige kommet til verden her i middags :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2009
Visninger:
484
Gruppe på FB Synes ikke jeg kunne finde en gruppe der KUN var om amrikansk bulldog så jeg har lavet en! Den er desværre bare lidt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2009
Visninger:
473
Søger Carlos søskene Kunne godt tænke mig af se om Carlos søskene evt er herinde... Han er født den 7/3-08 Og er fra en privat lidt ude fra ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2009
Visninger:
383
hvalpe/avler?? Søger med lys og lygte efter en amerikansk bulldog "Bully" eller måske en oldie hvalp. Skal ikke have den ny for må ik ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2009
Visninger:
585
har i oplevet at jeres hund halter? hej jeg vil lige spørge om noget... Tyson er 7 måneder men siden han var et par måneder har han haltet en del gange ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2009
Visninger:
489
Bevar muskelhunde i Danmark ! Meld dig ind i facebook gruppen og støt op omkring at ikke alle muskelhunde er agressive ! http://www.facebook.com/g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2009
Visninger:
968
for satan jeg savner ham jeg savner Ben SÅ meget... mangler ham i min hverdag, ved stgrtset alt jeg laver.. mangler hans personlighed, at mæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. apr 2009
Visninger:
552
Warriorbulls Betsy X Megabulls Canon Kan sgu ikke gøre for det, men glæder mig helt vildt, til den her parring!! (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
646
Bulldog som sporhund? Izzy hun har det meget med at når vi skal hjem fra marken så "søger" hun vej hjem. Er der nogle af jeres det leger s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2009
Visninger:
401
Sterilision Hej alle sammen. Er der nogen herinde har fået deres tæver steriliseret? Jeg skal afsted fredag med Anna, men tænke o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2009
Visninger:
479
Hvor stor tror I hun bliver? Hey ambull freaks ;) Jeg har lige er til morgen målt og vejet min "lille" pige på godt 6 måneder. Hun vejer 28.2 kg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2009
Visninger:
1.374
lege kammerat i 6710 området :-) nogen der vil lege med os :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2009
Visninger:
317

Annonce