Forum kategorier

Haderslev

Haderslev

Medlemmer: 27
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hej og velkommen lyst må i gerne sende en invitation rundt til jeres venner nær haderslev og fra haderslev
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2008
Visninger:
647
nogle som mangler gode billeder af dyr så er jeg måske lige det du søger jeg vil gerne være fotograf og vil derfor gerne tage billeder af jeres dyr et en bill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2008
Visninger:
471
weekend træf nogle som vil mødes i weekend til en gå tur ell hvor vi bare mødes med hundene... vi kan mødes ved damen evt... håber d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2008
Visninger:
648
haderslev idag nogle som vil mødes idag ved haderslev
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2008
Visninger:
339
pæne steder hej nogle som kender nogle pæne steder i haderslev altså natur..? ell tæt på haderslev
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2008
Visninger:
363
dk's sødeste hund hej min hund er med i finalen men hun mangler stemmer vil i være søjde og gå ind på denne side hver dag og fra så mange...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2008
Visninger:
608
hehehe holder min hunds fødelsdag på tirsdag hahaha... sys bare lig i skulle vide det
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. aug 2008
Visninger:
273
fødelsdag... Idag bliver lille Mathilde 3 år hehe... så det bliver fejret på marken bag fugle sang kl halv 5 med kage og vand... s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2008
Visninger:
391
mathilde har brug for hjælp mathilde er med i finalen om dk's sødeste hund er der nogle som gider stemme på hende her linket: (link fjernet) i skal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2008
Visninger:
358
advarsel ADVARSEL: 'DANSK' LÆS & Videresend ! Videresend denne advarsel, blandt venner, familie og kontakter! I løbet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2008
Visninger:
230
er din hund fast spændt fandt lige dette link i en anden gruppe og sys lig der er flere som skal se det http://www.adac.de/adactv/test_techn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2008
Visninger:
342
hej tænkte på om der er nogle som har lyst til at mødes på et tidspunkt
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2008
Visninger:
418
hej v ille høre om der er nogle som kunne tænke sig og mødes i haderslev ved damen ell noget
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2008
Visninger:
233
mathilde er med i en konkurence så hvis i har lyst på i meget gerne gå ind på denne side (link fjernet) og stemme på hende men i stemmer på den som i s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2008
Visninger:
336
billeder kigger i ikk forbi og ser de to skønheder lege http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=34433 kvalite...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2009
Visninger:
322
gå tur i morgen nogle der er friske på en gå tur imorgen håber der er en masse
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2009
Visninger:
267
hej alle sammen vi er præsist 20 medlemmer nu... så ville høre om der er nogle som er frisk på en gå tur i morgen jeg gar fri imorgen s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2009
Visninger:
325
Hvor bor i henne af i Haderslev? :) Jeg bor selv i Nederbyvænget ;) Hvad med jer ?? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2009
Visninger:
673
nogle der er friske nogle der er friske på og mødes her i weekenden... håber jeg der er nogle som vil det kunne være så hygge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2009
Visninger:
331
træf hvis der er nogle som er friswke kan vi evt mødes på starup hede i haderslev ell ved damen
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2009
Visninger:
428

Annonce