Forum kategorier

Husky & Malamute

Husky & Malamute

Medlemmer: 177
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
husky hej alle samme. jeg sidder og tænker lidt har jo haft en husky før og kunne virkelig godt tænke mig en igen da det er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2016
Visninger:
1.407
Siberian Husky gruppe på FB Hej Jeg har oprettet en gruppe på facebook for folk med Siberian husky DK :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2014
Visninger:
812
Polarhundeklubben søger officials til løb Hej allesammen Polarhundeklubben søger officials/frivillige hælpere til løbene på Sjælland. Hvis du kunne tænke dig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2013
Visninger:
847
Ny Foder Butik En ny Foder Butik åbner, og i den anledning afholder de en konkurrence på Face i FaceBook Gruppen Husky danmark - og an...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2013
Visninger:
782
Sønderjylland. Er der nogen herinde som er fra Sønderjylland? Og som kunne tænke sig at mødes til noget træf en dag i en weekend? :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2013
Visninger:
363
Vægt? Jeg har lige købt mig en husky på et år. Og syntes hun virker meget tynd. Hun vejer efter ca 17 kg siger de tidlige...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2013
Visninger:
973
alene hjemme vil hører om der skulle være nogen herinde der kan give mig et godt råd. Jeg har en rigtig dejlig husky på 9 år, som...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2013
Visninger:
817
Sønderjylland. Nogen af jer som er fra Sønderborg området ? :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jul 2013
Visninger:
546
Mentalbeskrivelse i Midtjylland Mentalbeskrivelse i Dansk Polarhunde Klub. Den første nogensinde i klubregi. For DKK-stambogsførte racer med ønsk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2013
Visninger:
1.002
dårlig mave Vil lige hører om der er nogen herinde som har et råd til hvordan man kan hjælpe en hund som har fået hård mave? Findes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. apr 2013
Visninger:
676
foder hej med jer jeg ville høre hvad i siger om fodret pedigree vh jeanette
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2013
Visninger:
680
træf nær vanløse Hej slædevaps folk :) Er der nogen i nærheden af vanløse/frederiksberg, eller bare kbh området, der kunne tænke sig a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2013
Visninger:
445
træf nær vanløse Hej slædevaps folk :) Er der nogen i nærheden af vanløse/frederiksberg, eller bare kbh området, der kunne tænke sig a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2013
Visninger:
381
kennel anbefalinger min søster skal have hund og ved at være omkring os er hun naturligvis blevet forelsket i huskyen og malamutten jeg syn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2013
Visninger:
1.337
Huskyfolk i Nord/midtjylland Min kæreste og jeg skulle egentlig have været ovre at kigge på en Karelsk Bjørnehund på Sjælland her igår på et interna...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2013
Visninger:
777
Har denne husky en dårlig bygning? Jeg er faldet over denne husky, som jeg er helt skudt i (specielt farven). Nu er det dog sådan, at jeg ikke selv har ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2013
Visninger:
766
Træne spor eller ej.. Hej Vi har en husky hvalp og går til hvalpetræning. Hertil har jeg lige et spørgsmål... Vi får mulighed for at få en t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2013
Visninger:
990
Husbytte sommer 2013 Hej HG Vi overvejer en ny måde at holde sommerferie på i år: husbytte. Og de bedste at bytte hus med, når man selv hol...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2013
Visninger:
1.237
husky Hej alle sammen har en dejlig husky dreng på 4 år og ville godt prøve og få ham til at trække mig på rulleskøjter/c...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2013
Visninger:
2.716
Cykle - Hvor tidligt? Hvor tidligt vil I mene man kan starte om med små cykelture med en husky? =)
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2013
Visninger:
860

Annonce