Forum kategorier

Husky & Malamute

Husky & Malamute

Medlemmer: 177
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkommen :o) Velkommen til denne gruppe! Jeg har oprettet gruppen, da jeg ledte efter en gruppe for folk med huskyer, og kun fand...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2008
Visninger:
1.003
Konkurrence om forsidebillede -en idé? Da jeg ikke har en husky eller en malamute, kan jeg ikke bare lige smække et billede op på forsiden, så tænkte at vi ku...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2008
Visninger:
506
Husky VS. Malamute Jeg kunne rigtig godt tænke mig én af disse racer, men ved ikke hvilken der ville passe bedst til mig? Er vild med h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2008
Visninger:
937
Spørgsmål vdr. at stikke af Ja, nu har jeg jo hørt mange historier om, hvordan huskyen og mutten har tendens til at stikke af, så ville da lige hør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2008
Visninger:
823
Alaskan malamute spørgsmål. Vi har en dejlig alaskan malamute på lige knap 16 uger. 1. Vi har et lille problem, han tisser på alle måtter i huset...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2008
Visninger:
1.863
Hundeskoven Holstebro Hej Der skulle vel ikke være nogle omkring Holstebro / Herning som er frisk på at komme med i hundeskoven engang? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2008
Visninger:
593
vise racen Hejsa Jeg var på vej hjem fra arbejde og kom til at tænke på at der for nogen tid siden var slædehunde dag i slagels...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2008
Visninger:
789
Mutte vs. husky Hej med jer. Jeg synes malamute og siberian er to fantastiske racer. Men hvad vil I sige der er af forskellige/ligh...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2008
Visninger:
1.197
Fejlkøb. Fandt lige denne annonce på DBA : http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=57195460 Det er satme hurt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2008
Visninger:
1.039
fælles træning i nordjylland Hejsa Skulle nogen have lyst til at se huskyer / malamutter i aktion så er der fælles træning i Tversted plantage lø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2008
Visninger:
688
Overrasket over hvor rolige de er. Da jeg faldt for racen Malamutte, læsten jeg først meget om racen, og kom frem til at det er en race der kræver rigtig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2008
Visninger:
678
Hvis man går efter aftegn og farve? Ja, jeg skal jo have en husky på et tidspunkt, men - som med alle andre dyr - er jeg meget picky, hvad angår farver og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. nov 2008
Visninger:
721
Bramminge avleren igen? hmmm... er det den berygtede Bramminge avler, der her er på banen igen? :http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?ann...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2008
Visninger:
1.629
Tisseri/ grisseri. Hejsa.. Jeg har brug for lidt hjælp. Vi har en dejlig malamute på 7 måneder.. Men vi har et lille problem, hver gang ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
663
Slæde/Vogn??? Hvor kan man købe en go Slæde/Vogn til hundene??? Ville gerne have en eller anden slæde agtig ting til mutterne.. Det s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jan 2009
Visninger:
4.888
Malu 1 år idag:) Tillykke til min lille pige, der blir 1 år idag:)
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2009
Visninger:
354
hygge eftermiddag Så er tiden vist inde igen til at afholde et muttehygge arrangement i det nordjyske.... Programmet og klokkeslettet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2009
Visninger:
620
hundeskole?? hej jeg har en meget uopdragen husky (self min skyld) og jeg vil gerne på hundeskole med ham men vil helst et sted hen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2009
Visninger:
654
Top 10 mest farlige hunderacer! Har li set en top 10 liste over de mest farlige hunde! På tredje pladsen schæfer, 4 pladsen Husky og femte pladsen Mala...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jan 2009
Visninger:
5.177
har i læst dette det er bare så færdlig det her. er lige ved at tude når jeg læser dette her.. følger virklig med hunde ejere de må da...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2009
Visninger:
919

Annonce