Forum kategorier

Husky & Malamute

Husky & Malamute

Medlemmer: 177
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Egenkøns aggressivitet Nu har jeg kun kendt Alaskan Malamute's og det er ikke så mange der, men jeg har fået læst mig frem til og fået at vide...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2013
Visninger:
766
At anskaffe sig en husky eller Malamute Hej alle sammen Jeg søger nogle råd og vejledning da jeg følger at beslutningen om at skulle anskaffe sig en hund, e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. dec 2012
Visninger:
1.376
Huskytræf og træk i Glusted Plantage 1. December Vi er en gruppe huskyfolk, der vil mødes med vores hunde i Gludsted Plantage d. 1. December kl. 9.30. Primært mødes vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2012
Visninger:
644
Hvad bruger I på gåtur? Hvar bruger I på hunden på gåture? Sele eller halsbånd? Og hvilken sele/halsbånd... :o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2012
Visninger:
824
Træning af Husky i Nordjylland Hej Vi skal have vores Siberian Husky hvalp hjem når hun bliver 8 uger i midten af november. Vi vil naturligvis gå ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2012
Visninger:
1.210
Husky Er der nogen som har en Husky der er købt i Juelsminde ? Hvis der er, er vores hunde måske søskende.
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2012
Visninger:
1.377
Hvordan ville I reagere??? :´( Jeg modtog en besked på min tlf lørdag eftermiddag hvor der står: "Har du tilset dine hunde. Er de blevet luftet og rø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2012
Visninger:
1.689
Agility! Hey! Jeg tænkte på om det var andre der dyrkede agility med deres slædevapser =) Og I så fald - Er de gode? Jeg start...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2012
Visninger:
1.137
Hundetræk ("skole") Hej alle sammen, jeg er ny i gruppen så ved ikke lige om det er fint jeg skriver det her :). Jeg leder efter en som ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. apr 2012
Visninger:
1.430
Søger søskende! Isak er ud af et kuld på 4 hvalpe, som er født den 14 april 2011. Vi købte ham af en dejlig familie i Silkeborg og hans...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2012
Visninger:
544
Løbehjul med sidewalker? Hej med jer Er der nogen, der kender en butik i Europa, hvor man kan købe løbehjul med sidewalker (dog scooter with si...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2012
Visninger:
1.669
"gå-væk-hund" Skriver på vejne af en veninde som har fået sig en labrador-valp som nu er ca 12 uger. Den har været forholdvis renlig,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2012
Visninger:
2.037
Rally - modet svigter... Hmmm - Aqui blev rally-begynder-mester i efteråret, og er dermed klar til at stille i vidergående/øvet klasse her til f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2012
Visninger:
481
Nyt hjem søges .. Hej Alle. Efter lang tids overvejelse, har jeg besluttet at søge et nyt hjem til Mojo. Personlige årsager er hovedgru...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2012
Visninger:
1.782
den nye trend Jeg har nu den sidste stykke tid oplevet en ny meget skræmmende tendens som får mit hjerte til at bløde.. En af mine g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jan 2012
Visninger:
1.226
Hjælp Kan i ikke lige hjælpe Aya, i udfordringen med den lille "Rotte" Hi hi hi Skal nok gøre gengæld :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2012
Visninger:
419
Hvornår må husky komme med på løbetur? Hej Alle. Vi søger noget viden/erfaring vedrørende hvornår vi kan begynde at tage vores dejlige husky, Isak, med på lø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. nov 2011
Visninger:
1.983
Træk Hej Min dejlige hund er nu 10 måneder og er så småt begyndt med at trække lidt med ham mens jeg stadig hjuler rundt for...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2011
Visninger:
717
agrasiv hey jeg har en dejlig husky dreng på omkring 3 et havldt.... og nu er han begyndt og blive agrasiv over for andre hanne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2011
Visninger:
729
opstart til træk/kørsel med slædehunde hej... vi afholder intro til løb i Vester Aslund Plantage, på søndag d. 6 nov kl. 13. der vil være en del gamle musher ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. nov 2011
Visninger:
460

Annonce