Forum kategorier

Shih tzu pasning/pleje.

Shih tzu pasning/pleje.

Medlemmer: 100
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Allergi/Hud problemer HJÆÆÆÆLP Vi har en Shih Tzu på 11 mdr. som har hud problemer, små og store irriterede områder på halen, ryggen og mundvigene. På...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. apr 2009
Visninger:
1.243
HJÆLP ja HJÆLP, når mig og min mor fodre min hunde hvalp Coco med noget fra bordet(ved nogle mener det ikke er godt osv men v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. apr 2009
Visninger:
436
Mangler du/Leder du efter? Mangler du/Leder du efter en ny Shih Tzu så kig forbi min annonce vi skal af med lille Coco hurtigs som mugligt!
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2009
Visninger:
1.185
Tilsalg Jeg står og skal sælge coco og vi skal af med hende hutigst som mugligt. Hvis det bliver et hurtigt køb hvor i kan hent...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2009
Visninger:
1.028
Vægtskema Hej Er der nogle som har ført vægtskema med deres hunde fra de var hvalp af? Nellie min shih syntes jeg er meget li...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2009
Visninger:
13.094
Ny gruppe. Hey jeg har oprettet en ny gruppe, kig endelig forbi den. http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=32...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2009
Visninger:
706
Kunne godt bruge et par gode råd :) Hej Hej..... Jeg har en vidunderlig dejlig lille Shih Tzu - 12 uger gammel :) Har så lige brug for et par gode rå...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2009
Visninger:
767
Mangler råd vedr. mad Jeg synes ikke Fifi rigtig vil spise noget. Det startede før jul, hvor hun kom i løbetid og siden har hun ikke spist re...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2009
Visninger:
1.259
Helt kortklippet Jeg har lige fået min shih tzu klippet helt kort - og jeg mener HELT kort. Efter hun har fået underuld er det gået helt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2009
Visninger:
3.010
overbid forsviner dette og hvor meget vi skal hente vores lille shih tzu pige på fredag, men opdrætteren fortalte lige, at hun ikke havde fået underbid ,men ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2009
Visninger:
1.930
Sløjfer Hej alle i gruppen. Jeg kunne godttænke mig at vide hvor man køber de rigtige show sløjfer til shih tzu'er ? jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2010
Visninger:
1.441
Hvilken kam? Raven har en overdådig pels og lige pt skal der jo noget underuld af, men for dælen, jeg kan dårligt komme i bund med d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2010
Visninger:
1.243
Mange spørgsmål Ja så er jeg her igen igen.:) Vi er så forundret over Ravens utrolige sind, hun gør aldrig, er altid glad, er både k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2010
Visninger:
983
klippe shih tzu selv.. hey alle.. håber i kan hjælpe mig.. har nu i 2 år klippet en af mine dejlige shih tzu selv.. han har utrolig tyk pels o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2010
Visninger:
8.020
Dækken/Tøj Hej allesammen.. Kommer nemlig med et spørgsmål jeg har gået i lang tid og tænkt over.. At give hunde tøj på, d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2010
Visninger:
1.197
Laban Hey, tænkte om i ville kigge forbi Laban ? Med en bedømmelse og måske en kommentar (-:
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2010
Visninger:
679
Hjæææælp - Min Shih Tzu er tyk... Hej... Jeg har en lille dejlig Shih Tzu på 1 1/2. Ved hendes 1 års tjek ved dyrelægen fik hun (vi) at vide, at hun v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. nov 2010
Visninger:
1.793
EFTERLYSES! Natten til 04-12-2010, løb min mormors hund Ludwig væk. De ved ikke hvordan og hvornår, da de var hos en ven, og da de ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. dec 2010
Visninger:
604
Fælder?? jeg er en smule måløs, min hanhund fælder helt enormt. Han har været klippet ned men har nu fået en god tyk pels og go...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2011
Visninger:
1.203
Racer - ny hund. Mig og min mor skal havde ny hund i sommerferien, vi har lige nu vores ene hund Laban - som er en shih tzu. -Men vi vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2011
Visninger:
723

Annonce