Forum kategorier

Shih tzu pasning/pleje.

Shih tzu pasning/pleje.

Medlemmer: 100
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Pels trimning/klipning ? Hejsa alle sammen jeg er nu her i gruppen og håber i vil tage godt i mod mig :o) jeg må sige jeg er blevet lidt sm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2011
Visninger:
2.445
Shih tzu ? Hejsa jeg håber i har lyst til at dele jeres afaringer med denne skønne race både positive og nigative ting jeg er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2012
Visninger:
1.897
Shih tzu hvalp Hej kæresten og mig er blevet enig om vi skal have en lille pige. Jeg har læst på mange sider på nettet og syntes ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2012
Visninger:
1.041
Shih tzu temperament hejsa håber i har lyst til at hjælpe endnu en gang :o) jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om temperament på en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2012
Visninger:
2.584
flere shih tzu ? Hej igen håber i igen har lyst til at komme på bane med jeres afaringer :o) jeg har på det sidste gået og tænkt på h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2012
Visninger:
2.159
Sne og pels? Hej igen ja så kom jeg da til at tænke lidt på hvad i gør her om vinteren med alt den sne ? tænker på om det hænger ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. dec 2012
Visninger:
1.266
Klipning Hej. Er der nogen som har nogle gode tips eller tricks til hvordan man klipper sin shih tzu til hvalpe klip? Det er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. dec 2012
Visninger:
1.758
Tæve eller Hanhund Hejsa jeg kunne godt tænke mig at høre om det er forskæld på en tæve eller en hanhund ud over det endlysede ? jeg sy...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2013
Visninger:
1.807
transportkasse/taske Hejsa jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvad i bruger til jeres hund det er nemlig sådan at jeg ikke har bil ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2013
Visninger:
1.558
Hvilken produkter/redskaber ? Hejsa hvilken produkter og redskaber er vigtig at have når man har en shih tzu? her tænker jeg børste,kamme, karte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2013
Visninger:
1.049
Pleje af pels og hud.. Hej alle sammen. Jeg blev her i fredags den lykkelige ejer af en 4 årig gammel Shih Tzu. Hun er den skønneste pige. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2013
Visninger:
1.588
Badning af hvalp Min lille prinsesse er 16 uger gammel, og hun kan virkelig ikke lide at blive våd!! Har haft hende i bad 4 gange. Når ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2013
Visninger:
1.073
Klør øre Hej. Jeg fik min lille hvalp hjem i søndags, hvor hun desværre kom med lopper, vi har vasket hende i loppe shampoo, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2013
Visninger:
646
professionel shih tzu klipper Er der nogen som kan anbefale en god hundefrisør med erfaring indenfor at klippe bamseklip på shih tzuer i sønderjyllan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2014
Visninger:
644

Annonce