Forum kategorier

Dansk/svenskgårdhund

Dansk/svenskgårdhund

Medlemmer: 53
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
DSG med disse aftegn :)? Jeg ville høre her inde, og nogle af jer kender nogle der har dansk svensk gårdhund eller en blandings hund tilsalg med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2011
Visninger:
572
Hvis nu? Hvis nu man vil ha ens tæve skal ha hvalpe, SKAL hun så være avlsgodkendt :)?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2011
Visninger:
1.286
hjælp han spiser vores panel hejsa har brug for jeres hjælp vores lille dansk svensk gårdhund på et år er begyndt idag at spise vores panel når han ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2011
Visninger:
748
farver (lægger lige spørgsmålet herind også) snakkede lidt med dyrelægen og han spurte hvad farver min dsg havd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2011
Visninger:
459
Jackie på stranden... Jackie og jeg var på stranden imorges, og der kom et ældre par da vi li var kommet ned på stranden. Tænkte nok de havde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2010
Visninger:
627
hjææælp, er min hund alvorligt syg? hej alle. jeg har den skønneste dansk svensk gårdhund charlie. han er et år gammel og meget livlig. det startede me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2010
Visninger:
1.533
Hund nr 2, tæve eller hanhund.....? Hej DSG-folk! Håbede på at nogen herinde kunne dele deres erfaringer med mig! :) Vi skal have nr. 2 hund (en større...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2010
Visninger:
1.293
Jackie er blevet amme... 2 Det går over alt forventning med Jackie's plejebørn, hun klare det så flot... Hvalpene tager på som de ska, måske også...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2010
Visninger:
941
Jackie er blevet amme... Jackie er blevet amme til 5 gårdhunde hvalpe, de blev født den 28/6... Men moderen som er Jackie's kuldsøster, ikke vil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2010
Visninger:
1.016
Vil gerne ha en ægte DSG, men.... Vil også rigtig gerne ha en hvalp af Nico, men han er jo bestemt ikk med stamtavle... Er det overhovedet muligt at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2010
Visninger:
547
Agility Juhuuuu! Har netop fundet ud af at vi får et hundecenter i lokalområdet, og her vil der være mulighed for at prøve at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2010
Visninger:
376
Min dejlige Buster.. Det kan godt være at det er forkert det her, men min Buster klare sig ikke så godt i sin udfordring. Hvis i vil hjælpe ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2009
Visninger:
460
Udfordringer Måske er det forkert men jeg gør det aligevel. Mine piger klarer sig ikke såååå godt i deres udfordringer (kun 2) vil ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2009
Visninger:
365
Jeg nåede li at tænke... at det var dejligt at komme op på Hjørring Hundemark igen, hundeejerne havde øje på deres hunde. Men så idag vi komm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2009
Visninger:
1.065
Se li hvem der er med denne gang også. I konkurrencen på Vi med hund, om at blive månedens hund. Jeg deltager med billed nr 2... (link fjernet) Stem på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2009
Visninger:
836
Eddie er blevet HD fotograferet idag. Ja idag var så dagen hvor Eddie sku HD fotograferes, han har nu taget det meget pænt den dejlige dreng. Han har HD-B...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2009
Visninger:
635
Min tæve er begyndt med at sove nede i køkkenet, det er også ok. Men hun plejer at ligge oppe i sengen sammen med os, og vores h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2009
Visninger:
851
Træf? Hej alle sammen. Nu har jeg endelig lidt fritid, så jeg ville høre om der var nogle der ville være med til at mødes ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jul 2009
Visninger:
410
Nyt fotoalbum - kig forbi Her er lidt billeder fra vores super dejlige tur i Tornby klitplantage idag. Kig gerne forbi og gi gerne en kommentar ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2009
Visninger:
432
Fødselsdag Hey Rikke har fødselsdag i dag. Hun bliver 6 år. Tænkte på om nogle gad at lave et billede med nogle flag, nogle ef...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2009
Visninger:
398

Annonce