Forum kategorier

Gravid eller nyfødt

Gravid eller nyfødt

Medlemmer: 11
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Grundet graviditet Ja jeg blev d 3 sep indlagt på hillerød sygehus og fik d 5 sep en kikkert undersøgelse, grundet mistanke om gul(gravidi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2010
Visninger:
450
hund og gravid=) Ja nu spørger jueg af ren nysgerrighed. Er der nogle ting man skal være ekstra opmærksom på når man er gravid og har h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2010
Visninger:
1.231
Skal da lige prale af vores prinsesse http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2936 Moren er bare total stolt, hvor jeg bare synes hun er skøn.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2009
Visninger:
336
Hvordan har i det?? Syntes lige der trænger til lidt opdatering fra os alle herinde..smiler.... Her hos os går det rigtig fint, Oliver er v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2009
Visninger:
1.110
Til jer med baby'er. Ny gruppe på facebook.com: Spørgsmål og snak om babyer/børn Kom og vær' med i debatter om søvn, mad, opvækst og meget ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2008
Visninger:
368
Fast sengetid!!! Min datter er 5 mdr.. Vi plejer at ligge hende i seng når hun bliver meget træt og så går der 5 min, hvor vi ligger med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2008
Visninger:
427
Sove på sit eget værelse Min datter på 5 mdr, sover inde hos os i sin vugge. Men hun skal ind på sit eget værelse og sove i tremmesengen inden h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. dec 2008
Visninger:
381
Fastere og større bryster.. Jeg har været inde og kigge lidt på nogle hjemmesider for at se om man evt kunne få fastere og større bryster uden kiru...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. dec 2008
Visninger:
422
Online mødregruppe Tja, nu tog jeg så springet, og er i samarbejde med svigerfar ved at oprette en online mødregruppe, for os tøser der ma...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2008
Visninger:
930
Brystløft.. Jeg har født mit første barn d. 19 Juli. Jeg er 19 og har desværre fået hænge bryster, så jeg har kigget meget på silik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2008
Visninger:
698
Fotoalbum.. Har lige lagt et par billeder i et fotoalbum.. Kigger i en tur forbi..smiler...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2008
Visninger:
273
Så Kom vores lille prins.. I mandags kl 10.32 kom Oliver til verden.. 3760 g og 55 cm lang, så det er en stor fin dreng....
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. okt 2008
Visninger:
855
liv big time :) Jeg har ingen anelse om hvad min lille prinsesse laver men opmærksomhed vil hun ihvertfald have lige nu. Sidder i sofae...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2008
Visninger:
799
den sidste tid er bare sååå lang.. Har termin her d 29 så der er jo ikke så langt igen..smiler.. men syntes bare at det ikke er sjovt at være gravid mere ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2008
Visninger:
444
pluk veer... øv.. Hvor er det belastende at gå med pluk veer hele tiden.. er der nogen af jer der har det lige sådan?? Har termin her d 2...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. sep 2008
Visninger:
289
Scanning Så var vi til scanning i dag og det er så 21 uge vi er i :) Og vi venter en sund og rask lille pige så det er bare såå...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2008
Visninger:
327
Scannings/mave billeder. Er der nogen der har det i deres profil... Kunne være sjovt at sammenligne :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2008
Visninger:
436
Hvem er vi? Synes lige vi skal få præsenteret os selv og vores familie :) Navn og alder: Nana 22 år Kæreste: Rasmus 23 år Regi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2008
Visninger:
824
Velkommen...... Ja vi er jo desværre ikke så mange endnu men mon ikke vi kan få alle de kommende forældre og nybagte forældre herind så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2008
Visninger:
297

Annonce