Forum kategorier

Fynbo bullerne

Fynbo bullerne

Medlemmer: 43
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Løbetidsbukser til FB. Salg Speciel syet løbetidsbukser t/Fransk bulldog Kr. 125 Løbetidsbukser til fransk bulldog. Passer til en tæve på omkr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2013
Visninger:
2.526
Gruppe på FB Jeg tilbringer ikk meget tid her på HG mere, efter de har lavet om Men jeg er blevet admin på en gruppe for Fynske f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2012
Visninger:
566
Så kom dagen.. Så blev det endelig d. 6. Januar og vi fik hentet vores lille Alfred.. Vi har nu haft 1 uges hvalpebarsel sammen med be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2012
Visninger:
1.179
HUSK tilmelding til tosa foto i odense Hej, Så nærmere vi os datoen for fotografering i odense. Tilmelding skal ske til tosa foto. (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2011
Visninger:
510
Tosafoto kommer til Odense.. :) Tosafoto har planlagt en fototur i munkemose i odense i weekenden d. 9-10 juli.. Hber der er mange som vil deltage.. Vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. maj 2011
Visninger:
482
Billeder fra Danmarks sødeste kæledyr Så har vi fået de 4 billeder fra Danmarks sødeste kæledyr i Petworld i Odense. Tosafoto var igen klar med kameraret og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2011
Visninger:
666
Husk - Loppemarked på Odense Havn Nu starter Kunst og loppemarked på Odense havn snart igen. Det er alle Søndage Fra engang i Maj til Engang i Oktober. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2011
Visninger:
1.654
Løbetidsbukser til Fransk bulldog Da jeg synes det er svært at finde løbetidsbukser til de franske, så har jeg selv været i gang med symaskinen. Jeg har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2011
Visninger:
2.561
Ny hund i familien. Må lige fortælle at vi har fået endnu en buller i familien. Synes Tira manglede lidt selskab og det er bare det bedste ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2011
Visninger:
1.239
Tillykke med fødselsdagen.. Til pumba og alle de andre skønheder i hans kuld.. Tænk at de allerede fylder 2 år idag.. :D tiden flyver afsted.. h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2011
Visninger:
1.366
Nytårsdag Hej, Hvad siger I til at mødes nytårsdag til lidt leg md hundene..?? Det ville være super lækkert, og kunne få kørt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. dec 2010
Visninger:
517
Glædelig Jul.. :D Har lagt lidt billeder ind af pumba.. både nye og gamle.. http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=58935...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. dec 2010
Visninger:
1.006
Nr. Lyndelse i morgen :O) De har lovet godt vere imorgen, så vi tager i hundeskoven kl 10 håber nogen har tid og lyst til lidt leg
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2010
Visninger:
619
Bruger I gruppen???? Ja det er jo ikk mengen aktivitet der er herinde - så tænkte lige at jeg ville høre om I synes vi skal beholde gruppen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. dec 2010
Visninger:
755
Hundeleg.. vil bare gerne lige vise dette link, hvis der er nogen som kunne være interesseret. Kunne være hyggeligt med en masse b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2010
Visninger:
464
Dejlige Katte mangler nyt hjem..... Jeg vil høre om der er nogen af jer, eller nogen i kender, der kunne tænke sig en kat. Min veninde har mistet sin mor,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2010
Visninger:
958
HJÆLP OS MED AT FINDE CHARLIE Håber det okay jeg lige smider en efterlysning.. Amstaff/labrador. Sort hanhund med hvidt bryst, er forsvundet fra Ø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2010
Visninger:
593
Leg i nr. lyndelse hundeskov? Er der nogen som har lyst til at mødes her i weekenden og lege lidt. Jeg tænker lidt, at det skal være om morgenen e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2010
Visninger:
1.648
5800 Nyborg (Aunslev) Påkørt Kat? Jeg har her til aften fundet en påkørt kat, ved Aunslev på Fyn. Katten var levende og lå i vejkanten. Jeg kørte den til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2010
Visninger:
1.310
Leg i Tusindårsskoven den 10 april 201 http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=52150
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2010
Visninger:
482

Annonce