Forum kategorier

Hvide boxere

Hvide boxere

Medlemmer: 16
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Balder Heej alle her inde, så er vi blevet de heldige ejere af en hvid boxer han på 8 uger: )
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. dec 2011
Visninger:
511
stem på Mito Heej folkens kigger i ikke lige forbi og smider en stemme på Mito http://hundegalleri.dk/gal_udfordringer_vis.aspx?...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2011
Visninger:
383
Livet er virkelig uretfærdigt. Igår måtte jeg desværre til dyrlæge med min højt elskede Tøsen , det endte desværre med en aflivning :'( Jeg synes det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2009
Visninger:
1.084
Kastration? Jeg ville hører om I kunne hjælpe mig med en overvejning? Vores hanhund Aslan er snart 2 år og han er begydt at være me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2009
Visninger:
1.146
Cisse på Vi Med Hund's hjemmeside Min Cisse er kommet i mediernes søgelys: Se artiklen her: (link fjernet) Mvh June Hartmann
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2009
Visninger:
412
Tøsen Hej alle i dejlige mennesker. Jeg håber det er ok jeg lige vil prale lidt. Tøsen har siden vi fik hende haft ut...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2009
Visninger:
527
Tøsen's historie Så er Tøsens historie kommet ud , (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2009
Visninger:
445
Fight night for boxere Denne uge skal der kæmpes boxerne indbyrdes. Så alle boxere der vil udfordre Apollo er meget velkomne. Jeg er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2009
Visninger:
437
nældefeber Er der nogen herinde der døjer med nældefeber ? Tøsens ene øje er hævet op så hun ikke kan se ud af det, og venter...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2009
Visninger:
419
2 hvide hvalpe til salg Hejsa Alle! Ville bare lige gøre opmærksom på at hvis der er nogle der kender nogle der kunne tænke sig en hvid boxer ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. dec 2008
Visninger:
2.730
LØSE HÅR! taber jeres også så mange hvide hår ?? Jeg støvsuger hver 2 dag:( hvis jeg har sort tøj på er det helt hvidt af hilmer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2008
Visninger:
523
Dato til træf Kan i ikke alle skrive hvilke dato'er der kunne passe jer ? Vi kan alle weekender fra nu og frem til jul
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2008
Visninger:
507
hjælp!! jeg ville lige høre om der var andre der har problemer med at jeres bliver "brun" under øjnede, det er søvn, men har ba...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2008
Visninger:
448
hvad sker der hvis man får hvalpe? er der nogen som ved hvad er sker hvis man får hvalpe med en Hvid boxer?
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2008
Visninger:
444
Udstilling vi har trænkt på om der afholdes stævner og udstillinger for hvide boxere ???
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2008
Visninger:
485
Træf?? Vi har gået og tænkt på om man måske skulle prøve at afholde noget træf for os hvide boxere ??????
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2008
Visninger:
481
Hvid boxer venlig kennel Hej Alle. Nogle kenneler afliver som bekendt "fejlfarvede" boxere ved fødselen - Alene ud fra farven. Men heldigvis...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2008
Visninger:
1.438
Hvide boxer er der nogen her der har haft dårlige oplevelser med hvad folk mener om en hvid boxer ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2008
Visninger:
771

Annonce