Forum kategorier

Fugle

Fugle

Medlemmer: 9
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Nymfeparakit hvor? Hej "Fugle" Hvor kan man finde nymfeparakit unger der lige er taget fra deres mor? Jeg søger nemlig en unge og ikke e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2011
Visninger:
924
Han undulat, sær opførelse i nat? Hej! Håber i kan hjælpe mig, er bekymret for min hanfugl Andrea. Han går sammen med en hun (Speedey) de er i samme ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2011
Visninger:
615
kanariefulg gul han kanarie fløjter rigtigt flot, 100 kr.
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2011
Visninger:
839
Yngletid eller ej, hører sammen? Halløj! :) Nu har jeg snakket med både dyrhandler og erfarerne undulat kendere omkring yngletid hos undulater! Jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2011
Visninger:
1.503
fuglebur købes. pænt fuglebur købes. str. 50 x 50 x 30 cm
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. nov 2010
Visninger:
576
Dværgpapegøjer unger, tamme er der nogen der har eller kender nogen der har tamme dværgpapegøjer unge tilsalg ????
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2010
Visninger:
1.750
Yngletid eller ej? Go dav' fugle folkens :D Nu vil jeg lige spørge jer om noget generelt (: Jeg har to fugle en han og en hun. De ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2010
Visninger:
3.592
"fodrer" den anden fugl? Hej, Jeg oprettede for et par dage siden et forrum, fordi jeg har fået en partner til Andrea :) De enes rigtig godt, d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2010
Visninger:
555
Halløj fugle "hg" Halløj :) Jeg har før oprettet et forum, om en partner til min undulat Andrea :) I dag blev det, hvor jeg købte en fi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2010
Visninger:
556
En partner til Andrea? Jeg har gået med tankerne om at få en partner til min undulat Andrea. Han er nogenlunde tam, og kan flyve frit i være...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2010
Visninger:
443
Ka' en fugl li' musik? :D ^ som overskriften "spørger" :D Ka' en undulat det? :) For nogle gange når jeg hører musik, (ska siges det ikk er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2010
Visninger:
1.365
Klippe negle/kløer på undulat? Min undulat, er begyndt at få en smule lange negle, ham har sandpapirs rør i buret, men de sliber åbentbart ikke nok ;s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2010
Visninger:
22.417
ja så er der spørgsmål igen fra mig*g* nu syntes jeg godt nok de er nogle stide kællinger i den voliere. dem som ligger på æg bliver ind i mellem mødt af de a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jun 2009
Visninger:
1.028
unger i fugle voliere.. er der nogen her i gruppen der har prøvet at ha under i jeres voliere? hvores ene par har lagt 6-7 æg og skiftes nu til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2009
Visninger:
633
hey så fik jeg lagt nogle billeder ind af mine nye voliere.. der mangler stadig nogle pinde og sådan syntes jeg men det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
390
Voilere vi skal i påsken i gang med at lave et voilere i haven... gode råd modtages mere end gerne :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2009
Visninger:
430
sand kan man bruge sand fra stranden til bunden egentlig
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. dec 2008
Visninger:
339
Velkommen :-) Håber vi kan hjælpe hinanden i denne gruppe, med spørgsmål og gode råd :-) Jeg selv søger folk der har erfaringer me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
599

Annonce