Forum kategorier

Kooiker

Kooiker

Medlemmer: 23
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Min Lille kooiker.. :] Har lige lagt en dejlig video ind.. Kommenter gerne under videoen :) http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?Vid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2010
Visninger:
528
lukning af gruppen Hej Kooikervenner. Da der i meget lang tid ikke har været nogen aktivitet her inde, og kooikerklubbens hjemmeside er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2009
Visninger:
464
Husk Kooikerklubbens Nytårskur-tur Husk at kooikerklubben afholder Nytårskur-tur på Søndag... Invitationen er her: Nytårskur – tur Søndag den 4. ja...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jan 2009
Visninger:
1.176
Nogen, man kan låne en kooiker.... Så kom kooikerbladet ind af døren, og hvor lyder det spændende med nytårstur 4. Januar. Desværre er vi nødt til at vent...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2008
Visninger:
1.064
Ronjas skulder er ikke udvilket Hejsa. Så var vi hos dyrlægen og få tjekket ronja for vækst og knogler, og jeg instisterede på at få taget ryngtent...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. dec 2008
Visninger:
776
Hvor i landet er I fra? Hej! Syntes det kunne være sjovt, at høre hvor I er fra i landet. Jeg bor ved Ishøj Str. Rikke
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. nov 2008
Visninger:
493
Sikke mange, der havde lyst Hejsa. Hvor er det dejligt at se hvor mange, der havde lyst til at være med i gruppen. Selv er jeg "førstegangs k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2008
Visninger:
464
velkommen til Hej alle nye medlemmer. Velkommen til kooiker forummet. Håber det bliver hyggeligt:)
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2008
Visninger:
373

Annonce