Forum kategorier

Hundens ve og vel

Hundens ve og vel

Medlemmer: 744
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hvornår må min "hvalp" blive min løbe-makker? Godaften HG Jeg har en border collie/australsk kelpie blanding, som fylder 8 måneder her i starten af januar, og je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2014
Visninger:
3.962
Er der nogen der kender produkterne? Der er en som har lavet et indlæg vedr produkterne fra VetCur i gruppen "har din hund allergi" Da jeg selv har prøve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2013
Visninger:
840
Min hund har brækket sig i flere dage Hej, jeg er efterhånden blevet lidt bekymret for min tæve Flicka, i tirsdags kom vi hjem fra en tur i sommerhus, hvor v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2013
Visninger:
1.146
døjer din hund med forhundbetændelse?. Jeg har løsningen Ja jeg har løsningen på et problem mange folk kender. En billig og nem løsning uden dyrlæge indblanding. Jeg har selv f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2013
Visninger:
1.504
Basset hound Har overtaget en basset som min veninde ikk længere kan have.. Har selvfølgelig læst alt om racen pleje osv, men ville ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2013
Visninger:
1.118
Allergisk reaktion på vaccine. Da vi her i efteråret var inde med vores to Chier Buddy og Balder til årligt tjek og vaccinering, fik vi en højst ubeh...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2013
Visninger:
6.416
foder til hund der ikke kan lide tørkost?! Ja jeg har prøvet ALT muligt forskelligt foder til min hund Laban. Han kan bare ikke lide tørkost. og har prøvet både a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. nov 2012
Visninger:
2.619
Han klør sig men ingen lopper- hvad så? Kenei min gravhundehvalp klør sig konstant, og da han for en måned siden havde lopper kløede han pelsen af sin rumpe så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2012
Visninger:
1.373
min hvalp hyler hele tiden. Ja min lille hvalp kan slet ikk finde ro og har stort set ikke sovet i nat... han går bare rundt i hyler... :(
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2012
Visninger:
2.155
hvilken vitamin? er det B Laban min greyhound blanding fælder utrolig meget. Er det ikke fordi han mangler B vitamin så?
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2012
Visninger:
1.234
han har spist en svamp fra græsplænen.. sker der noget ved at min lille hvalp har spist en svamp der voksede på græsplænen.. det var sådan en rigtig smattet en
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2012
Visninger:
3.138
Flåter/betændelseskugle...??? Tæger/betændelseskugle...??? 15 minutter siden Jeg har i dag, hentede mine tøser, efter jeg har været på ferie. På...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2012
Visninger:
1.252
Klage over dyrlæge hvordan vil gerne vide hvordan man klager over en dyrlæge,,,,, sagen er : jeg har lige fået aflivet min lille hund fordi hun k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2012
Visninger:
2.222
Hunhund tisser meget! Hej vores hunhund Mille tisser extrem meget..vi har lige været ud og gå hvor hun tissede 3 gange på ca. 50 meter men, d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jul 2012
Visninger:
1.268
Parring!! Hej alle! Hvordan finder jeg en hanhund til min shetlands sheepdog? Jeg har prøvet men jeg ved ikke hvordan jeg skal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2012
Visninger:
837
Rødsyge Min ene tæve har lige været v.dyrlægen og han sagde at han aldrig i sit liv havde set en hund m.rødsyge,men det har ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2012
Visninger:
1.258
hvalp 9 uger og lopper Er der nogle der ved hvad man gøre når en hvalp har lopper? Min mor mener den er for lille til de der pipetter og shamp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2012
Visninger:
14.935
håber der er nogen der kan hjælpe.. jeg har et lille problem med min lille hund.. han får nogle gange sådanne nogle "anfald" hvor det er lige som om han ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2012
Visninger:
1.669
Skider meget. Hej min hund skider mange gange om dagen. Skal jeg bekymret?
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2012
Visninger:
2.128
Vil ikke spise :s Søger lidt hjælp til hvordan jeg kan få Laika til og spise. Hun har lige været lidt syg, hvor hun havde blod i sin aff...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2012
Visninger:
783

Annonce