Forum kategorier

Gruppe For NordSjælland / Hundeejere

Gruppe For NordSjælland / Hundeejere

Medlemmer: 22
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Flytter til lidt syd for Gilleleje Hej,jeg skal flytte til Ferle,syd for Gilleje til maj måned. Hvad ligger deroppe af hundeskove,gode steder at gå tur,e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2011
Visninger:
420
legekammerater i Hillerød Der er godt nok dødt herinde.:) Er der ikke nogen der har lyst, at lege her i kulden en dag? Med Bella.. Mange jule...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2009
Visninger:
384
annonce Tillader mig lige at smide et link til min annonce her: http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=43552 M...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2009
Visninger:
1.063
Hvalpeleg Hej Jeg får hvalp om 4 uger, og leder efter legekammerater til hende. Er bosat i Hillerød. Kom frisk! Venli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2008
Visninger:
359
Davs Hej alle sammen. Gruppen virker lidt død. Laver slet ikke noget alle jer andre fra nordsjælland? hehe.. Hvor går i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2008
Visninger:
469
Ny Gruppe Er der nogle som vil være med i min nye gruppe - det handler om julen, Nytår, Fødselsdage og meget mere .. Nu er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2007
Visninger:
418
Tænkte lige på noget! Jeg tænkte på og bnogen af jer ville være mine venner xD. HAr inegn, og det er ligesom.. RET kedligt uden nogen venner....
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2007
Visninger:
1.160
hejsa Det er længe siden jeg ahr været herinde lige netop i denne grupper- håber at i alle har det godt og har nydt ferien ....
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. aug 2007
Visninger:
393
Skal vi lege? Hej alle :D Tænkte på om nogen af jeres hunde måske snart ville have lyst til at lege lidt me min Telly pige ? :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2007
Visninger:
540
Hundepension.. Hvad synes I om de hundepensioner her i nordsjælland ? Eller bare på sjælland? Har jere hund været på sådan en ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2007
Visninger:
1.086
Er der nogen som har bil som kan hjælp Er der nogens om har bil som kan hjælpe- min hund er ikke så glad for bus eller tog, menen dyretransport koster 1100 k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2007
Visninger:
568
Andre dyr.. Hvem herinde har andre dyr end kun lige hunden / hundene ? Evt. hvilke ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2007
Visninger:
373
Stille Kan vi ikke finde på et eller andet at skrive om ? Har er så stille ;P
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2007
Visninger:
902
Stranden Bor i tæt ved stranden? Hvis I gør tager I så tit ned og bader med hunden ? Elelr i hvert fald bare går ved vandet? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2007
Visninger:
683
Hvilken Hvilken by eller hvilket område bor du i ? Jeg bor i Gilleleje (:
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2007
Visninger:
499
Evt fortæl lidt om jer selv & hund : ) Jeg er 37 år og er førtidspensionist, jeg er single, har ingen børn, men en dejlig hund som jeg ikke vil være foruden- ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2007
Visninger:
973
Velkommen Hejsa og velkommen til jer alle som dukker op her på siden, ... Hilsen karin
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2007
Visninger:
409

Annonce