Forum kategorier

Hvalpeklubben

Hvalpeklubben

Medlemmer: 67
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
NY og virkelig GOD gruppe! Ja for alle der elsker konkurrencer/fototimer :-) har tænkt på at lave denne gruppe da der stort set aldrig bliver lav...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2011
Visninger:
626
konkurrence/fototime gruppe www.hundegalleri.dk/grupper/konkurrencefototimegruppen kan du godt lide fototimer, konkurrencer, pointspil og mere. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2010
Visninger:
554
Ny gruppe Hej jeg har lige lavet en gruppe som jeg håber mange har lyst til at være med i :D www.hundegalleri.dk/grupper/etrig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2010
Visninger:
569
Søger udfordringer Søger nogle fair udfordringer :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. mar 2010
Visninger:
388
Videoklip Se det nye videoklip af freya som springer et lille spring læg gerne en kommentar.
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2010
Visninger:
600
legekammerater nordsjælland hej alle Er der nogen der vil lege lidt med skrubbe, hun er en lille papillion blandning vi har bil så kan godt køre
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2009
Visninger:
877
Leg/ legekammerat søges hej.. Jeg får min vaps hjem d. 21 august, så jeg søger derfor allerede nu en legekammerat, så han kan få brugt noget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2009
Visninger:
535
Tisser inde igen Vores hund er begyndt at tisse inden for igen, han er et år nu, men blev kastreret for flere måneder siden. Er der noge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2009
Visninger:
480
Hvalp og katte Er der nogen herinde der har erfaring med at føre en hvalp og to katte sammen? Vi har haft vores hvalp i lidt over en u...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2009
Visninger:
1.013
Vores hvalp bider Vi har lige fået os en lille Schæferhvalp og hun er 10 uger - vil høre om det er helt normalt at de bider i den alder? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2009
Visninger:
1.284
Hvornår letter han ben?! Jeg har en hvalp på 5 måneder og er begyndt at undre mig over han ikke er begyndt at lette ben når han tisser. Er de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2009
Visninger:
1.397

Annonce