Forum kategorier

Alt om heste

Alt om heste

Medlemmer: 73
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Ridelejr sommer 09 Nogle der kender til, Rolighedsgårdens, Jonstrupgårds, og Stald kønig's ridelejre? Eller evt. andre i sjælland eller o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2009
Visninger:
797
hårdere straf for dyremishandling !! Hej alle :) Hvis du vil have at der skal være hårdere straf for dyremishandling kan du skrive under på den her hjemm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2009
Visninger:
725
Tinglev :) Er der nogen herinde der skal til tinglev den 18. januar og ride ponygames ? :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2009
Visninger:
481
PIGE GRUPPE ! er der nogle der vil vaere med i pige gruppen saa ansög ? (;
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2008
Visninger:
477
digt =) eller ? Jeres ærlige mening.. havd syntes i :')! Brugte lang tid på den :') Jeg er sammen med min bedste ven på stranden.. D...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. nov 2008
Visninger:
520
Hypsen ':D Ja.. så fik jeg lavet en video med hypperen, ikke ret lang men oka :D ! Ligegr i ikke lige en kommentar :)?
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2008
Visninger:
364
En livsglad hest? Jeg kom lige ti log se nogle meget heldige billeder jeg tog i går med mit nye kamera :) Så kom jeg i tanke om.. Lige ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2008
Visninger:
397
en sjov leg det går ud på at man nævner en heste race fx: DSP, så skal den næste skrive en race som slutter med P, fordi DSP slutt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2008
Visninger:
1.230
Borkur.- billeder! i Fotoalbum har jeg lagt en masse nye bilelder af mig og borkur :D Vilel lbive glad for kommentar! p.s Vi har også HAG...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2008
Visninger:
387
konkurencen :) hej allesammen! undskyld jeg ik har været så meget her indet i meget lang tid, det skyldes at jeg ik har kunne komme ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2008
Visninger:
895
Frida Vil i ikke være søde og gå ind og stemme min Frida ind? Hun er traver, og ligger under afventende. Please. Hvis i sen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2008
Visninger:
379
Til islænderfolk - præsentation :) Hej allesammen.. Jeg ville godt høre lidt om jeres islænder(e), så hvis i gider, må i meget gerne udfylde dette "ske...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2008
Visninger:
716
dejligt dejligt med en aften tur.. har her kl 20, været ude og ride med min veninde ude på stub markerne,, det var skønt.. hvis...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2008
Visninger:
410
Billeder? Hej. Er der nogen af jer som kunne tænke sig specielle billeder med jeres hunde? Jeg laver billeder gratis, men ville b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2008
Visninger:
339
Billeder? Hej. Er der nogen af jer som kunne tænke sig specielle billeder med jeres hunde? Jeg laver billeder gratis, men ville b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2008
Visninger:
339
klassisk dressur:) er der nogen her inde som rider klassisk dressur/akademisk dressur? jeg rider selv klassisk, syntes der er en god måde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2008
Visninger:
717
Annonce Hej hej .. Ja nu skriver jeg altså også lige herinde. Da jeg har fået ny hest hvor der ikke følgede sadel med til ham h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2008
Visninger:
522
Ny hest Jubii .. Så har jeg været ude og prøve min kommende hest her igår søndag .. Og han var bare rigtig dejlig. Får ham hjem...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jul 2008
Visninger:
505
Min pony kradser sig til blod! Borkur blir ved med og kløe sig hele tiden, når jeg sadler op, træerne ude på folden og alle steder.. og når han kløer ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jun 2008
Visninger:
419
medlemmer (: hej allesammen (: hvis i kender nogen har inde som kå li heste og som gerne vil være med i en heste gruppe så må i meg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jun 2008
Visninger:
368

Annonce