Forum kategorier

Et liv med gigt

Et liv med gigt

Medlemmer: 13
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
det er slet ikke gigt. Efter en del år i smerter der hen over det seneste år er blevet næsten ulidelige. Røg jeg i efteråret lidt rundt i syge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2014
Visninger:
1.156
Har i oplevet? Kom jo lige i tanker om denne gruppe, og tænkte at i måske kan svare på om det er "normalt" Jeghar de sidste par år ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2014
Visninger:
550
det hele er eksploderet. jeg har igennem de sidste 10 år oplevet flere angreb fra gigten. det har typisk været i små ryk hvor et led eller to ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. dec 2011
Visninger:
1.087
Jeg er virkelig på spanden - hjælp (langt) Åh, hvor er det træls ikke at kunne få en diagnose på om jeg har gigt eller ej. Den reumatolig jeg har gået hos i snar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jul 2011
Visninger:
2.059
Ny i gruppen Hej alle jeg er en pige på 28 år der siden jeg var 19 år har haft diagnosen psoriasisgigt. Jeg arbejder 20 timer om uge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2011
Visninger:
1.581
Av min arm !!!!!!! jeg er idag blevet opereret i mit højre håndled. Fik fjernet en del brusk og arvæv, samt stivet mit håndled af.. Je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. dec 2009
Visninger:
669
vinterbadning jeg har et lille råd.. jeg ved godt det får de fleste til at gispe og grine. men altså. jeg er begyndt at vinterbade...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2009
Visninger:
998
Træthed Er der andre end mig der har døjet med træthed i forbindelse med gigten? Jeg er i perioder sååå træt, efter selv små...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2009
Visninger:
550
salazopyrin nogen som får dette præperart. ??? hvordan har jeres effekt været
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2009
Visninger:
3.676
fingrene "brænder" Nu vil jeg altså lige høre om der er andre der har oplevet det. Det er efterhånden et godt stykke over den tid hvor ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. nov 2008
Visninger:
6.460
Hej med jer jeg hedder Bettina, er 34 år, mor til skønne teenage knægte og bor sammen med min kæreste på 16.år. Jeg begyndte med m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2008
Visninger:
1.053
Gigtmedicin. Er der nogle af jer der har erfaring med Methotrexat? Jeg har taget det 3 gange. 4 piller 1 gang om ugen og hver gang h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2008
Visninger:
1.944
revalidering Nogen herinde der har erfaringer med revaidering? Jeg er jo på SU men står i den situation at jeg jo ikke kan arbejd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2008
Visninger:
548
Velkommen. Synes vi skal lægge ud med at fortælle lidt om os selv:O) Hejdi 32 år, bor på Møn. Arbejder som hjælper på et plejeh...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2008
Visninger:
601

Annonce