Forum kategorier

Litteratur og bøger om hunde og adfærd

Litteratur og bøger om hunde og adfærd

Medlemmer: 105
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
leg med idn hund hejsa har lige købt overstående bog idag, blev virkelig positivt overrasket :-) så den kan godt anbefales :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2010
Visninger:
475
Bog søges Hejsa alle Er der nogen som ligger inde med bogen "Lydighetstrening i teori og praksis" som de ikke bruger mere og d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2010
Visninger:
703
Klikkertræning Hejsa alle Jeg overvejer at gå i gang med klikkertræning, men da der ikke er nogle i mit område der åbentbart "gider...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2009
Visninger:
705
Bog: Hundens Sygdomme Kære alle, synes bare at jeg lige vil gøre opmærksom på denne bog. Har selv anskaffet mig den og synes at den er M...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2009
Visninger:
721
Racer Er der nogen som ved om der findes en bog hvor ALLE hunderacer er beskrevet?? Det skal ikke være en vor kun fci godkend...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2009
Visninger:
689
Bøger omkring hunden signaler/sprog? Jeg søger en bog, som kan hjælpe mig til at blive en ørn til at forstå hundens signaler. Jeg er meget nysgerrig og vil ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2009
Visninger:
735
Brugte bøger Hej alle sammen Tænkte, at hvis det kan have interesse, så kan man ofte finde billige brugte bøger på denne side: ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2009
Visninger:
768
HJÆLP ØNSKES Kære alle sammen håber i vil give dette link videre til alle i kender og inviter alle på jeres venner til at skrive und...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
560
Bog om at få hvalpe Der findes masser af bøger om hvalpe når de er 8 uger og skal have nyt hjem. Men... Hvorfor er det ikke til at opd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2009
Visninger:
2.818
Ny bog om muskelhunde Muskelhunde - Hvad er det? er titlen på en ny bog om muskelhunde: http://www.porcani.dk/product.asp?product=2084 Er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2009
Visninger:
1.009
Nye bøger Jeg er på udkig efter gode hundebøger, meget gerne om adfærd, genetik, opdræt, og massage/fysiologi. Er der nogen som h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2009
Visninger:
881
klikkertræning-karen pryor kender i den? Jeg har nemlig set den er i bøger og papir i næste uge til 70 kr, spar 149.... uuuhhh, det er tæt på at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2009
Visninger:
610
den bedste bog? hvilken bog/bøger er en af dem du vil sige at den kan du klart anbefale og læse igen og igen? Jeg tænker på Irene ja...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2009
Visninger:
770
Roger Abrantes Bog af Roger Abrantes, som hedder "Hunden, vor ven - psykologi frem for magt" - er det en I kender og evt. kan anbefale...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2009
Visninger:
1.172
ny bog... Kopiret fra forum Skrevet: 12-01-2009 10:25:44 Har et FIF til os hunde ejer. Må jeg råde jer til at købe en bog ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2009
Visninger:
1.245
ALLE DYRS RET Kære Dyrevenner. ALLE DYRS RET er nu kommet på hundegalleriet. Vi håber på stor opbakning til vores arbejde.. J...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2009
Visninger:
554
Leg med din hund Hej Jeg er faldet over to bøger med denne titel er det nogen i kan anbefale?? Eller findes der nogle virkeligt gode...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2008
Visninger:
1.126
kender i den? synes ikke jeg har hørt om den før.. "min hund skal ha hvalpe" af ester kofoed Knus maja
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2008
Visninger:
990
roger abrantes.. Bogen af roger abrantes-hunden alene hjemme... Som jeg læser den, lyder det altså til at hunden får en kommando til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2008
Visninger:
1.155
svært valg... så har posten været (med dele af min bestilling!!!!!hmmm) Nå men der er jo så 4 bøger.¨ Hundetricks af mary ray Hunde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2008
Visninger:
1.239

Annonce