Forum kategorier

Shar Pei

Shar Pei

Medlemmer: 71
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Shar pei gruppe på facebook. Til dem der ikke er medlem af gruppen på facebook. https://www.facebook.com/groups/707309342626822/ eller søg på "For...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2015
Visninger:
638
Til alle shar pei ejere :-) Hej alle.. Vi går med tanken om at anskaffe os en lækker lille rullepølse af en shar pei. Vi har læst og googlet rac...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2012
Visninger:
2.472
farve..... Hej herinde : ) der skulle vel ikk være en venlig sjæl herinde, som kunne fortælle mig præcis, hvad den farve bonzoo ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2012
Visninger:
1.293
Konrad Min dejlige Konrad er 7 mdr. Han lugter af zoo eller meget mærkeligt. Kender I det. Han er ellers meget renlig og fejle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2012
Visninger:
549
Shar Pei venner i Kolding og omegn Hej alle sammen. Jeg har spurgt efter det før, men er der slet ikke nogen shar pei ejere som kommer fra koldingområd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2012
Visninger:
908
shar pei træf i bernstorffsparken Er der nogen der vil mødes til en gåtur i hundeparken? Konrad savner lidt shar pei venner:)
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2012
Visninger:
738
Shar pei Klubben DK Så det sket, det tidligere bestyrelse er afgået.. Det har været en hård kamp, men det lykkes. Der vil blive sammen sat...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2012
Visninger:
1.229
Walter bliver "holdt udenfor" :-) Hejsa herinde. Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er andre shar pei ejere fra kolding-området, som evt har lys...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. feb 2012
Visninger:
875
Shar pei feber på FaceBook Hej Alle Shar pei ejere.. Der er lige oprettet en gruppe på FB Søg ved navnet : Fortæl om Shar pei feber,har du brug...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2011
Visninger:
1.609
Shar pei og dårlige kenneler Hej Har set der på facebook er lavet er liste over "dårlige kenneler" lidt skræmmende at se en af de danske er i melle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. nov 2011
Visninger:
5.360
Hej med jer herinde : ) Tusinde tak fordi i godkendte min angøgning : ) Nu håber vi her i familien, at vi finder en lille blue eller sort/b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. nov 2011
Visninger:
761
Fælder Vildt !! Hejsa Vil høre om jeres Shar pei også fælder meget ? Vores fælder så meget nu lige, selv om vi børster hende hver dag....
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2011
Visninger:
1.554
ozzy RIP jeg er desværre blevet nødt til at få aflivet min dejlige shar pei ozzy i dag. han var ved at blive blind af grå stær, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2011
Visninger:
727
Trælse øre Hvad gør i andre ved de krøllede øre. Amandas øre lugter og hun har sommetider ondt i dem. Vi renser dem efter dyrlægen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2011
Visninger:
2.042
Nogen der ved hvad det er ?? Hejsa Min Shar pei på 8 mdr er begyndt at få små skaldede pletter i pelsen.. Ligner at hun har været ude i regnen som...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2011
Visninger:
801
sort shar pei hvordan kan det være at sorte shar peier ik er ønsket i avl?? ik fordi jeg skal bruge ozzy til avl, men fordi jeg er ny...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2011
Visninger:
1.851
små knopper?? ozzy får engang imellem en lille lyserød knop på underlæben, den forsvinder af sig selv igen og kommer måske et andet s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2011
Visninger:
811
børste?? hvilken børste bruger i til jeres shar pei?? for den jeg har, som jeg brugte til min rottweiler, er ik go til ozzy
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2011
Visninger:
670
"flipper" indenfor ozzy har altid leget en leg med sig selv, hvor han tar et stykke legetøj og går total amok på det. så fare han rundt, o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2011
Visninger:
659
ozzy så er ozzy snart 8 mdr, han vejer 23 kg og er 50 høj, han er rigtig fin og stortrives.
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2011
Visninger:
1.168

Annonce