Forum kategorier

NyChihuahua

NyChihuahua

Medlemmer: 430
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Blanding af hvalpe og voksen foder. Er der nogle der ved om det gør noget hvis man blander hvalpe foder med voksen foder? Det vil kun stå på i et halvt å...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2012
Visninger:
1.621
Hundelegekammerat Hej. Er der ikke nogle der bor i nærheden af mig, søger en legekammerat til min hund?? Jeg har egen bil og kører gerne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2012
Visninger:
636
Parring til Coco Hej jeg søger en Chihuahua han til avl på min Coco til hendes næste løbetid.. Hun vejer ca. 1,7kg. Hun vil self. bliv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2012
Visninger:
654
Opskrift på hj lavet hundekiks Hejsa :) Ja som overskriften siger søger jeg lidt opskrifter på hj lavet hundekiks :) Jeg vil rigtig gerne lave lidt f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2012
Visninger:
1.007
agility carlo skal til sin første konkurrence på søndag i agility, det bliver utrolig spændende, om han kan koncentrere sig med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2012
Visninger:
971
Kramper og kan ikke gå Kira min chihuahua har haft indtil nu 4 gange anfald i løbet de sidste 14 dage. Første gang sad hun hos mig ved min pc,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2012
Visninger:
4.514
Løse tænder Bubu har aldrig haft gode tænder, og for et halvt år siden kom han for 2 gang i fuld narkose fordi han havde 2 løse vok...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2012
Visninger:
1.739
Nu igen! Som mange af jer ved, har jeg Bailey med dårlig knæ og hyper mobile haseled:( Da jeg ringe og brokket mig til hende jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2012
Visninger:
1.106
Patella regler Hej alle i skønne mennesker.... Ved i hvordan reglerne er omkring Patella på hunde?? hvis man nu får købt en hund som ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2012
Visninger:
1.457
sterelisering af chihuahua Er der nogen af jer her inde der har fået stereliseret jeres chihuahua, jeg overvejer det med shelly pga. Hun opføre si...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2012
Visninger:
658
redningsvest til chihuahua Nogen der kan anbefale en shop hvor de har redningsveste der passer til en chihuahua :o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2012
Visninger:
1.769
Fotografering http://www.facebook.com/pages/Sille-P-Foto/200991703306880
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2012
Visninger:
655
Blir hunden flov - ked af det? Ved godt overskriften sikkert lyder underligt.. Men forstår ikk helt hvorfor Mille reagerede som hun gjorde.. Imorges ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2012
Visninger:
1.176
Dominans-tisser !!! :( Jeg har desværre erfaret at efter Vi fik en baby, i december har der til tider været pis på hendes legetæppe, min dyne,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2012
Visninger:
3.872
Kost tilskud og Olie til foder?:O) Ville hører om i giver noget ekstre til jeres hunde?:O) Noget olie, og hvis i gør, hvad mærke bruge i? Har i erfaringe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2012
Visninger:
1.305
Hundesko -erfaringer søges Det lader til at kulden varer ved, så jeg overvejer at købe hundesko. Findes der nogle gode hundesko I kan anbefale? V...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2012
Visninger:
786
God lørdagdagdag til jer der ude :-) http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=67186
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2012
Visninger:
639
Hundehygge i Glostrup og omegn Hej alle sammen :) Er der nogen herinde som bor i glostrup eller tæt på, som kunne tænke sig at mødes med hundene? Min...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2012
Visninger:
439
Update Caspars Analkirtler... Må da hellere lige lave en tråd for de der kunne ha' interesse i at vide hvordan det er gået:o) Caspar fik dem fjern...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2012
Visninger:
1.100
Chi-gåtur i Århus Lørdag d. 14/1 kl. 12.. Chi-gåtur i Århus på Lørdag kl. 12 i Botaniskhaven, vi mødes nede i enden ved den gamle by, der skulle blive godt vejr,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2012
Visninger:
587

Annonce